شناسهٔ خبر: 116881 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

همیشه نگران تأخیر پرداخت معوقات فرهنگیان بوده‌ایم/ معوقات معلمان در انتظار اعتبارات

محمد فاضل مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: پیگیر پرداخت معوقات فرهنگیان هستیم و امیدواریم هر چه زودتر این معوقات به حساب آنها واریز شود اما این موضوع به شرایط تأمین اعتبار باز می‌گردد.

به گزارش «نماینده»، محمد فاضل مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «چه زمانی معوقات فرهنگیان پرداخت می‌شود؟»، اظهار داشت: متأسفانه همیشه چنین مشکلی داریم که آموزش و پرورش با فاصله در پرداخت‌ها مواجه است.

فاضل افزود: این موضوع همیشه این طور بوده و همیشه هم نگران آن بوده‌ایم که حق التدریس‌ها و پاداش پایان خدمت فرهنگیان و بعضی مطالبات دیگر همکاران گاهی اوقات با تأخیرات پرداخت مواجه می‌شود.

وی تصریح کرد: واقعیت این است که به شدت دنبال آن هستیم حتی یک ساعت هم شده، زودتر این مطالبات را پرداخت کنیم اما این موضوع به شرایط تأمین اعتبار باز می‌گردد.

مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا مشخص است چه زمانی این معوقات پرداخت می‌شود؟»، گفت: پیگیر این موضوع هستیم و امیدواریم هر چه زودتر این معوقات پرداخت شود.

نظرات مخاطبان 1 7

  • ۱۳۹۴-۰۸-۱۲ ۱۰:۳۷ 0 0

    خسته نباشید با این همه زحمت و مسئولیت پذیری 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۸-۱۲ ۱۱:۴۴بازنشسته 0 0

    بازنشستگان ناراحت نباشید آقای فاضل بشدت درحال پیگیری میباشندانشا الله شاید هم اون دنیا ازش سوال شود کی پرداخت خواهد شد خواهد گفت درحال پیگیری هستیم 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۸-۱۲ ۱۳:۲۱ 0 0

    آقای ابوترابی در کمیته سگانه چکار می کند حرفی بزند از بازنشستگان دفاع کند 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۸-۱۲ ۱۳:۴۲بازنشسته مهر۹۳ 0 0

    هر بار هر مسئولی یه حرفی میزنه یکی میگه قرارشده تا پایان ابانماه سازمان مدیریت قول دادن تا تامین اعتبار کنن وپاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی رو که بیش ازیکساله پرداخت نشده را پرداخت کنن باز جناب فاضل حرف چند ماه قبل وزیر اموزش پرورش رو زده که پیگیر تامین اعتبار هستیم خدایا خودت به داد ما بازنشستگان فرهنگی نیمه دوم۹۳ برس که چهارده ماه انتظار ما را روانی وافسرده کرد
                                
  • ۱۳۹۴-۰۸-۱۲ ۱۴:۰۸ 0 0

    دروغ شاخ و دم ندارد!!!
    بعد از یکسال  برای بازنشستگان و بعد از 8ماه برای معوقه حق التدریس معلمان این حرف رو زدن بی شرمی می خواهد.
    بی کفایتی چرا باید همیشه در آموزش و پرورش باشد؟؟؟؟؟؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۸-۱۲ ۱۶:۰۰بازنشسته 93 0 0

    تا آموزش وپرورش مدیرانی بی کفایت وبی ... مثل ... دارد حق وحقوق هیچکس به موقع پرداخت نمی شود. سر میز مدیریتشان باخیال راحت مینشینند واعتبار پاداشها را در سایر طرحها خرج میکنند ومنتظر می مانند سازمان مدیریت بیاد دفترشون وبا التماس بگه بفرما. اعتبار را مدیرانی بالیاقت مثل وزیر بهداشت وزیر نفت وزیر صنعت از گلوی دولت در میارن وحق وحقوق کارمندانشانرا به موقع پرداخت میکنند. ... مطمئن باش که در آن دنیا به چهاربند کشیده خواهند شد به خاطر این ظلم به بازنشسته ها
                                
  • ۱۳۹۴-۰۸-۱۳ ۱۹:۰۸ 0 0

    خوب نزدیک امتحانات چندریالشون میدید .اولین کار مجلس بعدی باید بررسی این سو مدیریت ها باشد 
                                

نظر شما