شناسهٔ خبر: 116863 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بررسی شرایط پسابرجام با حضور وزرای صنعت و ارتباطات در کمیسیون صنایع مجلس

رضارحمانی43 رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی شرایط پسابرجام در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش «نماینده» رضا رحمانی‌ رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه کمیسیون متبوعش اظهار داشت: این کمیسیون ۳ برنامه در دستور کار امروز دوشنبه خود داشت.

وی افزود: یکی از این برنامه‌ها بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن از خبرگزاری ایسنا بود که در ‌آنجا پیرو مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی و شرایط پس از برجام همچنین حمایت از تولید کشور بحث و تبادل‌نظر شد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: در این جلسه محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور داشتند که سؤال از وزیر صنایع پس گرفته و جلسه مربوط به طرح سؤالات از وزیر مذکور به جلسات بعدی کمیسیون موکول شد.

رحمانی همچنین یادآور شد: در این جلسه از وزیر ارتباطات سؤالاتی از سوی اعضا مطرح شد همچنین در خصوص زیرساخت‌های ارتباطی و شرایط این حوزه پس از برجام مباحثی صورت گرفت.

وی بررسی تأثیرات برجام پس از تصویب آن در کشور را از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه برشمرد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خاتمه مطرح کرد: با توجه به اینکه کمیسیون صنایع و معادن مجلس سؤالات متعددی از وزرای ارتباطات، نفت، صنعت معدن و تجارت و معدن، اقتصاد و کار دارد در جلسات بعدی از این وزرا دعوت به عمل می‌آ‌ید. هر چند به صورت معمول سؤالات اعضا بیشتر در ارتباط با حوزه صنعت بوده که به وزیر صنعت و معدن مربوط می‌شود.

نظر شما