شناسهٔ خبر: 116742 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

داعش: آماده بریدن سرِ صهیونیست‌ها هستیم

داعش با انتشار ویدیویی جدید با عنوان "پیام به تمامی یهودیان، نوادگان میمون‌ها و خوک‌ها،" رژیم صهیونیستی را به انجام حملات انتحاری تهدید کرد.

به گزارش «نماینده» به نقل از شبکه i۲۴، گروه تروریستی داعش در پیامی ویدیویی به زبان عبری، رژیم صهیونیستی و یهودیان را به انجام حملات تروریستی و سربریدن آنها تهدید کرد.

در این ویدیو که در آن تصاویری از افراد نقابدار با مسلسل و چاقو به نمایش در آمده است، تروریست‌های داعش مدعی شدند آماده هستند "با کمک خدا" علیه رژیم صهیونیستی جنگ کنند.

 در این ویدیو که با عنوان " پیام به تمامی یهودیان، نوادگان میمون ها و خوک ها" منتشر شده است، یکی از تروریست ها داعش، که صورت خود را پوشانده می گوید، قصد دارد به فلسطین اشغالی بیاید و در آنجا دست به عملیات انتحاری بزند.

وی در این ویدیو گفت: ما از سرتاسر جهان برای سربریدن شما خواهیم آمد.

از سوی دیگر، داعش روز یکشنبه با انتشار ویدیویی در اینترنت، کشتن فعال سوری و دوست وی را که اجساد آنها را روز جمعه در جنوب ترکیه سربریده پیدا شد، بر عهده گرفت. در این ویدیو آمده است: " دولت اسلامی ابراهیم عبدالقادر  فعال سوری (۲۰ ساله) و دوست وی، فارس حمادی را در شهر اورفه ترکیه پس از آنکه با صلیبی هاعلیه ما همدست شدند، به قتل رساند. "

 

نظر شما