شناسهٔ خبر: 116128 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نتانیاهو: باید همیشه شمشیر به دست باشیم

نتانیاهو نخست‎وزیر رژیم صهیونیستی ضمن مطرح کردن این ادعا که کشور فلسطین هیچ‌گاه تشکیل نخواهد شد، گفت برای تسلط کامل بر فلسطین باید همیشه شمشیر به دست بود.

به گزارش «نماینده»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اذعان کرد که اگر امروز در فلسطین انتخابات برگزار شود حماس پیروز این انتخابات خواهد بود.

بنیامین نتانیاهو گفت: مخالف تقسیم اسرائیل هستم ما باید به طور کامل بر همه بخش ها تسلط داشته باشیم، ما برای همیشه باید شمشیر به دست باشیم.

نتانیاهو که در نشستی با اعضای کمیسیون امنیت و امور خارجی پارلمان رزیم صهیونیستی (کنست) سخن می گفت، افزود: «این روزها به مناسبت سالگرد ترور اسحاق رابین (نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی) برخی این سئوال را مطرح می کنند که اگر این شخص یا آن شخص زنده بود چه اتفاقی می افتاد؟ واقعیت این است که این مسائل ارتباطی به وقایع و اتفاقات امروز ندارد

وی خطاب به مخالفان داخلی کابینه اش افزود: «از من می پرسید آیا برای همیشه باید شمشیر دستمان باشد؟ پاسخ من به این سئوال مثبت است

نتانیاهو در پاسخ به سوال حزب خانه یهودی که آیا کشور مستقل فلسطین تشکیل می شود؟ گفت: «کشور فلسطین هرگز تشکیل نخواهد شد

 وی در ادامه مدعی شد: «فلسطینیان تحت تاثیر عقاید افراطی هستند.» وی گفت: «در این شرایط اگر انتخاباتی برگزار شود حماس پیروز آن خواهد بود.»

نظر شما