شناسهٔ خبر: 115726 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حداد عادل:

افراد و جریان‌ها با رعایت هشدارها و تذکرات رهبر انقلاب مانع بروز دودستگی شوند

حدادعادل/2 رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: افراد و جریان‌ها با رعایت هشدارها و تذکرات رهبر انقلاب مانع بروز دو دوستگی شوند.

به گزارش «نماینده» غلامعلی حدادعادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار نامه رهبر معظم انقلاب به رئیس‌جمهور اظهار داشت: افراد و جریان‌ها با رعایت هشدارها و تذکرات رهبر انقلاب مانع بروز دو دوستگی شوند.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب تأکید کرد: همه فعالان سیاسی و کسانی که مسئولیت نظارت، ارزیابی، تصویب و اجرای برجام را داشته و دارند باید نامه رهبر معظم انقلاب را فصل‌الخطاب تلقی کنند.

وی ادامه داد: رهبری همچنان که بارها ثابت شده بر اساس مبانی انقلاب اسلامی به ویژه بر مبنای اصل ولایت فقیه محور وحدت ملت و کشور هستند و رعایت دستورات و تذکرات ایشان که در نامه به رئیس‌جمهور به صورت واضح و روشن مطرح شده مانع دودستگی میان افراد و جریان‌ها خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در ایام عزاداری سالار شهیدان عموم سخنرانان و مداحان نیز با توجه به چارچوب نامه رهبری در جهت وحدت و انسجام ملی تلاش کنند و با الهام از نهضت سیدالشهدا بر لزوم استکبار ستیزی و حمایت از مظلومان تأکید نمایند.

نظر شما