شناسهٔ خبر: 115668 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

هویت اصلاح طلبان"ژله ای" است

فاطمه آلیا عضو جبهه پایداری: هویت اصلاح‌طلبان "ژله‌ای" است اما آنها تلاش دارند جایگاهشان در مجلس دهم با ادوار گذشته مجلس متفاوت باشد.

به گزارش «نماینده»، فاطمه آلیا در پیش‌بینی چگونگی حضور اصلاح‌طلبان در مجلس دهم اظهار داشت: هویت اصلاح‌طلبان "ژله‌ای" است اما آنها تلاش دارند جایگاهشان در مجلس دهم با ادوار گذشته مجلس متفاوت باشد.

آلیا با این پیش بینی که اکثریت مجلس دهم در اختیار اصولگرایان خواهد بود، افزود: قطعا تاکید بر نقاط مشترک و نادیده گرفتن اختلاف سلیقه‌ها موجب ائتلاف و همگرایی جدی در جریان اصولگرایی برای انتخابات مجلس دهم خواهد شد.

وی در ادامه گفت: با این وجود، اصلاح‌طلبانی که  در پرونده‌هایی نظیر  مشارکت در فتنه ۸۸، ‌ساختارشکنی، عناد، لجاجت و مقابله با ارزش‌های انقلابی حضور نداشته باشند و از منویات مقام معظم رهبری تبعیت کنند، ‌ قطعا خواهند توانست در مجلس دهم حضور یابند.

آلیا همچنین با بیان اینکه دولت یازدهم از بُعد رویکرد گفتمانی هویت مشخصی ندارد، تصریح کرد: دولت یازدهم با همه طیفها و جریانات ارتباط دارد و توجیهش هم این است که دولت "اعتدال" بوده و بدنه آن از همه جریان‌ها تشکیل شده است اما واقعیت این است که هماهنگی در بدنه دولت وجود ندارد.

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه در  برخی موارد اصلاح‌طلبان از دولت باج‌خواهی‌ و سهم‌خواهی‌ می کنند، گفت: آنها رئیس‌جمهور را وام‌دار خودشان می‌دانند چرا که معتقدند چون عارف به نفع روحانی کنار رفته است لذا روحانی وام‌دار اصلاح طلبان است.

آلیا خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان تلاش دارند تا از طریق سهم‌خواهی از این فضا به خوبی استفاده کنند و جایگاه بهتری در مجلس دهم بدست بیاورند.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۸-۰۲ ۱۱:۰۷عبدالله خدابنده 0 0

    دولت یازدهم ازهمه ی طیف ها در خود جای داده است .رویکرد گفتمانی اش هم مثل مختلط هست اما مثل اسخر مختلط . اما عملکرد مشخصی دارد_عملکردش بر مبنای استراتژی پدر مهدی هاشمی است_.اگر اینرا یک نماینده ی مجلس پنهان کند خدمتی به هیچکس نکرده است.
                                

نظر شما