شناسهٔ خبر: 115660 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ازدواج دختر ۱۷ ساله با پیرمرد ۱۱۲ ساله!

وام ازدواج احمد محمد دوره که سن خود را صد و دوازده سال اعلام کرد، با دختر هفده ساله به نام سفیو عبدی حسن ازدواج کرد. مراسم ازدواج در حضور صدها مهمان در گوریل ( شهر کوچکی در مرکز سومالی) برگزار شد.

به گزارش «نماینده»، این داماد گفت: هنگامی که مسئله زندگی زناشویی مطرح است باید از عشق و احساس و نه سن و زیبایی سخن گفت. وی افزود: زنم ده برابر از من کوچکتر است، اما همدیگر را دوست داریم.

احمد محمد دوره در طول عمر طولانی خود پنج زن دیگر داشته است که چهار زن او مرده اند، او همچنین نود فرزند و نوه دارد. وی در گفتگوی تلفنی با وجود مشکلات شنوایی گفت، من تاریخ ازدواج قبلی ام یادم نمی اید، اما باید حدود هفتاد و پنج سال پیش باشد.

محمد دوره افزود: من زنم را از زمانی که بچه بود دوست داشتم و پدر و خانواده اش هنگامی که متوجه شدند، این عشق دو طرفه است، پذیرفتند او را به ازدواج من دراورند.

احمد محمد دوره متولد هزار و هشتصد و نود و هفت است. رژیم غذایی و فعالیت های زیاد بدنی او در طول جوانی علت طولانی بودن عمر او است. وی همچنین توضیح داد این فکر فرزندان و نوه های من است که برایم این ازدواج را فراهم کردند.

یکی از مهمانان این مراسم گفت: من انچه می دیدم باور نداشتم، این پیرمرد و همسر جوانش در حال گذاشتن کیک در دهان هم بودند و این نخستین بار بود که من این صحنه را دیدم و این از مواهب الهی است.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۷-۳۰ ۱۱:۰۲بهزاد 0 0

    چون طرفین راضی هستند در کوتاه مدت بد نیست ولی اگر اجباری بود فاجعه می شد
                                

نظر شما