شناسهٔ خبر: 115630 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مرغ ۱۰۰۰ تومان ارزان شد

مرغ43 رئیس انجمن پرورش مرغ گوشتی با بیان اینکه قیمت مرغ در یک هفته گذشته هزار تومان کاهش یافته است، گفت: گوشت مرغ ۵هزار و ۶۰۰ تا ۵هزار و ۸۰۰ و قیمت این محصول در عمده فروشی‌ها حدود ۵هزار و ۵۰۰ تومان است.

به گزارش «نماینده»، محمد یوسفی با اعلام این خبر، اظهار کرد: قیمت مرغ در یک هفته گذشته با ورود محرم حدود هزار تومان در هر کیلوگرم کاهش یافته است.

وی افزود: قیمت حال حاضر هر کیلوگرم مرغ زنده ۴هزار تومان، گوشت مرغ ۵هزار و ۶۰۰ تا ۵هزار و ۸۰۰ و قیمت این محصول در عمده فروشی‌ها حدود ۵هزار و ۵۰۰ تومان است.

رئیس انجمن صنفی پرورش دهندگان مرغ گوشتی با اشاره به دلایل کاهش قیمت این محصول در بازار مصرف، ادامه داد: به هر حال تولید مرغ  در کشور بالا است و با توجه به اینکه عمده پخش نذری‌های تهیه شده با گوشت گوسفندی بوده، تقاضا برای خرید این محصول در مقایسه با گوشت گوسفندی کمتر است.

یوسفی با اشاره به اینکه در این مدت گوشت منجمد نیز توزیع شده است، گفت: تقاضا برای خرید مرغ منجمد زیاد نیست و عمده دلیل کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار همان تولید زیاد است.

بنا بر این گزارش قیمت روز هر کیلوگرم بوقلمون کامل در میادین میوه و تره‌بار ۸هزار و ۹۰۰ تومان است در حالی که قیمت این محصول در یک هفته قبل ۹هزار و ۴۰۰ تومان بود.

نظر شما