شناسهٔ خبر: 115422 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کمین رزمندگان عراقی برای ۱۰۰ داعشی +عکس

کمین رزمندگان عراقی برای ۱۰۰ داعشی نیروهای الحشد الشعبی موفق شدند ۱۰۰ تن از نیروهای گروه تروریستی داعش را در جریان یک کمین طراحی شده در شمال صلاح الدین به دام بیاندازند.

به گزارش «نماینده»، این کمین توسط نیروهای الحشد الشعبی در ارتفاعات مکحول در شمال بیجی اجرا شد و در آن ۳۰ تن از عناصر داعش به هلاکت رسیده و ۶ تن دیگر نیز مجروح شدند. یک منبع گفته که نیروهای داعش در این محل، یک سرنگ زرد رنگ ناشناخته با خود همراه داشته اند. جزییات بیشتری در این خصوص مخابره نشده است.


کمین رزمندگان عراقی برای ۱۰۰ داعشی

این خبرگزاری همچنین تصاویری از اجساد و اسرای داعشی را از منطقه عملیاتی منتشر کرد. براساس این گزارش، نیروهای الحشد الشعبی موفق شدند یک انبار مواد غذایی حاوی محصولات بسته بندی شده ویژه ارتش آمریکا را در کارخانه سیمان بیجی کشف کنند که به گفته منابع نظامی و امنیتی، نشانگر حمایت مستقیم آمریکایی ها از داعش در عراق است.


کمین رزمندگان عراقی برای ۱۰۰ داعشی

نیروهای عراقی روز شنبه، ارتفاعات مکحول و تپه های حمرین و منطقه الزویه را در شمال صلاح الدین بطور کامل پاکسازی کردند. عملیات لبیک یا رسول الله ۲ از روز چهارشنبه با هدف آزادسازی شمال صلاح الدین آغاز شد که آزادسازی بیجی و پالایشگاه آن و منطقه الصینیه از جمله دستاوردهای این عملیات اعلام شده است.

نظر شما