شناسهٔ خبر: 115309 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

تبیین پنج راهبرد اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس

دبیرکل حزب مردمسالاری درخصوص تغییرات احتمالی ترکیب مجلس شورای اسلامی در دوره آتی گفت: مجلس دهم باید با محور عقلانیت تشکیل شود.

به گزارش «نماینده»، مصطفی کواکبیان  در نشست هم اندیشی مشورتی راهبردی اصلاحات استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد خاطرنشان کرد: با توجه به محوریت عقلانیت، اصولگرایانی معتقد به این اصل نیز می توانند عضو مجلس دهم باشند.

وی با تبیین پنج راهبرد اصلاح طلبان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: تلاش برای مشارکت حداکثری مردم راهبرد اصلی جریان اصلاح طلب در انتخابات است و خوشبختانه در این دوره همه اصلاح طلبان در وضعیت آشتی قرار دارند.

کواکبیان اتحاد اصلاح طلبان را از دیگر راهبردها جریان اصلاحات دانست و گفت: عقل جمعی محور اتحاد اصلاح طلبان باشد و تلاش شود تا در هر حوزه انتخابیه یک نفر از اصلاح طلبان کاندید شود.

کواکبیان تصریح کرد: ۱۲ سال است که اصولگرایان مجلس را قبضه کرده اند و بهتر است، ترکیب مجلس تغییر پیدا کند و تلاش جریان اصلاح طلب بر این است تا اکثریت مجلس دهم در اختیار داشته باشد.

وی در خصوص تصویب برجام در مجلس، اظهار کرد: با همه اتلاف وقت ها، برجام تصویب شد و به عقیده من یکی از موفقیت ها و دستاوردهای این دولت برجام است که باید اجرای آن جدی گرفته شود.

دبیرکل حزب مردم سالاری در سفر یکروزه خود به شهرکرد علاوه بر سخنرانی در دانشگاه آزاد واحد شهرکرد، با استاندار و اعضای خانه مطبوعات استان چهارمحال وبختیاری دیدار کرد.

نظر شما