شناسهٔ خبر: 115182 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

پاسخ نیروهای مسلح به هر تهدیدی سخت و خشن خواهد بود

امیر پوردستان: رزمایش دفاعی امنیتی محرم متناسب با تهدیدات طراحی و اجرا می‌شود

پوردستان/2 فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به هدف رزمایش که حفظ و ارتقاء توان نیروهای مسلح است، گفت: طراحی و اجرای رزمایش محرم متناسب با تهدیدات است.

به گزارش «نماینده» امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در حاشیه بازدید از رزمایش محرم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نیروهای مسلح به عنوان بازوی نظام وظیفه آماده‌سازی و افزایش توان متناسب با تهدیدات را دارد، اظهار داشت: رزمایش محرم که در منطقه عمومی غرب و شمال‌غرب کشور برگزار می‌شود نشان‌دهنده اقتدار نیروهای نظام است.‌

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: مرحله نهایی رزمایش محرم از فردا به مدت دو روز با حضور نیروی‌های زمینی و هوایی ارتش و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در منطقه عمومی غرب و شمال غرب کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رزمایش محرم یک رزمایش دفاعی امنیتی در استان‌های کرمانشاه و ایلام است، افزود: ما به مردم کشورمان اطمینان می‌دهیم که این آمادگی در نیروهای مسلح وجود دارد و هیچ تهدیدی متوجه آن‌ها نخواهد بود.

امیر پوردستان با اشاره به تهدید گروهک‌های تروریستی تکفیری تحت حمایت آمریکا گفت: نیروی زمینی ارتش که یگان‌های واکنش سریع را تشکیل داده است با توان و قدرت بالای این نیروها قابلیت انجام عملیات در هر شرایطی وجود دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران  پاسخ نیروهای مسلح به هر تهدیدی را سخت، خشن، قاطع و کوبنده بیان و عنوان کرد: ارتقاء توانمندیهای نیروهای مسلح متناسب با تهدیدات ضرورت دارد زیرا گروهکهای تروریستی و تکفیری به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی و با پول برخی کشورهای منطقه دست به جنایت می‌زنند.

وی با اشاره به حضور بالگردهای هجومی مجهز به راکت و تیربارهای 12.7 م.م در این رزمایش گفت: با همکاریهای صنعت دفاعی، برای مقابله با تهدیدات سلاحهایی تولید شده است.

امیر پوردستان با بیان اینکه باید توان دشمن را قبل از رسیدن به مرزها از بین برد، افزود: در رزمایش محرم انواع تانکهای بهینه سازی شده صمصام و ذوالفقار استفاده شده است.

نظر شما