شناسهٔ خبر: 114830 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

امیر آراسته: پاسخ به متجاوزین سخت و دور از انتظار است

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه آمادگی نیروهای مسلح فراتر از تصورات دشمنان است، گفت:پاسخ به متجاوزین سخت و دور از انتظار است.

به گزارش «نماینده» امیر سرتیپ علی آراسته در مراسم یادواره 2 هزار شهید ارتش در استان البرز که عصر امروز در محل سالن شهیدان نژادفلاح برگزار شد، با تسلیت به بازماندگان حجاج ایرانی از حادثه تاسف‌بار و غم‌انگیز منا، اظهار داشت: باید از داستان پیامبران بزرگ الهی، وقایع عظیم عاشورا و صحرای کربلا درس عبرت گرفت و آن‌ها را تنها به چشم یک اتفاق و حادثه نگاه نکرد.

وی با اشاره به اینکه ایرانیان و مردم غیور جمهوری اسلامی ایران همواره از این رخدادهای عظیم تاریخ درس گرفته و سنگر دفاع از کشور را خالی نکردند، افزود: حفظ سنگر عفاف، حجاب و وفاداری رمز موفقیت ایرانی در سایه اسلام است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر‌اینکه توسل به اهل بیت(ع) یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی رزمندگان ما بود، خاطرنشان کرد: حاکمان عربستان و سران آل سعود درس عبرتی از این وقایع نمی‌گیرند چرا که آنان در اصل یزید و شمر کنونی در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا در منطقه‌ی ما جز رسیدن به منافع شخصی خود به چیز دیگری نمی‌اندیشد، اظهار داشت: طبق فرمایشات امام علی(ع) باید از دشمن به ویژه از دشمنی که از درِ صلح وارد می‌شود، پرهیز کرد؛ از این رو این نکته باید مورد توجه قرار گیرد که آمریکا در مذاکرات اخیر قصد دوستی با ما را ندارد و دلش برای ما به رحم نیامده است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا می‌داند با جنگ سخت و نیمه سخت قادر نیست به مقابله با ایران بپردازد از این رو در نظر دارد با جنگ نرم نسل آینده را تحت تاثیر قرار دهد، به همین خاطر باید مواظب معضلات فرهنگی باشیم، گفت: باید به فکر مسائل اخلاقی باشیم، آمریکا از طریق گوناکون مانند ماهواره بر روی نسل آینده ما کار می‌کند به همین سبب باید خود را آماده کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نیروهای مسلح ارتش، سپاه و بسیج به‌خوبی خود را آماده کرده مشکل و نگرانی از این حیث وجود ندارد، افزود: متناسب با وضعیت به وجود آمده خود را آماده کرده‌ایم و نگرانی وجود ندارد و جواب متقابلی در برابر جنگ‌ هوایی، دریایی و زمینی می‌دهیم.

نظر شما