شناسهٔ خبر: 114760 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش سه

چالش جدید برای فدراسیون فوتبال ایران

خاکپور محمدخاکپور مربی تیم امید ایران پس از قهرمانی در رقابت های غرب آسیا از سمت خود استعفا داد.

به گزارش «نماینده»، خاکپور که قصد داشت این کار را بعد از پیروزی ایران مقابل عربستان در مرحله مقدماتی المپیک که در تهران برگزار شد انجام دهد. روی اجرایی کردن این کار ماه ها صبر کرد تا در نهایت پس از قهرمانی ایران دررقابت های غرب آسیا استعفای خود را رسانه ای کرد. به نظر می رسد آنچه که باعث استعفای خاکپور شده است، کم توجهی فدراسیون به کادرفنی تیم امید است.

خاکپور و کادرش در ابتدای سمتش در تیم امید از حبیب کاشانی قول گرفته که مبلغی در حدود عدد پرداختی فدراسیون به نلو وینگادا از فدراسیون دستمزد بگیرد که این اتفاق هرگز نیفتاده چراکه فدراسیون فوتبال با توجه به مشکلات مالی رقمی بسیار کم را به خاکپور و کادرش پیشنهاد کرده است.

با توجه به قهرمانی تیم امید در رقابت های غرب آسیا قاعدتا اولویت فدراسیون به حفظ خاکپور است، این را هم در ذهن داشته باشید که محمد مایلی کهن که به عنوان مدیرفنی در کنار اوست، به عنوان یک نیروی منتقد از فردا و چه بسا امروز وارد میدان خواهد شد تا مدام تفاوت قرارداد خاکپور را با کی روش به همه یادآوری کند.

تیم امید که وظیفه رتق و فتق این مسائل را برعهده دارد، به همراه امیدها به قطر نرفته بود و مشخص نیست که خاکپور در استعفا با وی هماهنگ بوده یا نه.

نظر شما