شناسهٔ خبر: 114233 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

پیام تبریک فدراسیون ورز‌ش‌های ناشنوایان به رهبر انقلاب

فدراسیون ورز‌ش‌های ناشنوایان کسب عنوان چهارمی در بازی‌های آسیایی را به رهبر انقلاب تبریک گفت.

به گزارش «نماینده»، رییس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان در نامه‌ای کسب عنوان چهارمی کاروان فرهنگی-ورزشی ثامن الائمه (ع) را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفت. همچنین وزارت ورزش و جوانان کمیته ملی المپیک در پیام‌هایی جداگانه کسب این موفقیت را تبریک گفتند.

 
متن پیام دکتر علیمرادی به شرح ذیل است:

 
«محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)

 
با اهدای سلام و تحیات

 
فرزندان برومند شما از کشور چین تایپه و از هشتمین دوره بازی‌های آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان ۲۰۱۵ خالصانه‌ترین درود‌ها را به پیشگاه حضرتعالی تقدیم داشتند، همچنین به استحضار می‌رساند:

 
کاروان فرهنگی –ورزشی ثامن الائمه (ع) با شعار یا علی ابن موسی الرضا (ع) رقابت جوانمردانه خود را با کسب ۴۴ مدال برای اولین بار در طول تاریخ ورزش کشور و با عنوان چهارمی بعد از کشورهای ژاپن، چین تایپه و چین پایان داد. این موفقیت را به حضرتعالی، خانواده معظم شهدا به ویژه شهدای مظلوم حادثه منا، جانبازان و آزادگان سرافراز این مرز و بوم بالاخص بیت محترم و معزز آزادگان شهید حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر ابوترابی و شهید مهندس محمد جواد تندگویان تقدیم می‌دارد.

 
یقیناً کسب این موفقیت‌ها مرهون دعای خیر جنابعالی و امت شهید پرور میهن اسلامیمان و حمایت‌های دولت محترم می‌باشد. فرصت را مغتنم شمرده ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای حضرتعالی، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستاریم.»

 
وزارت ورزش و جوانان هم افتخار آفرینی کاروان ورزشی ناشنوایان را تبریک گفت.

 
در پیام تبریک وزارت ورزش و جوانان آمده است:

 
«آنچه که در بازی‌های آسیایی چین تایپه توسط کاروان ورزشی ایران با نام مبارک ثامن الائمه علیه السلام به دست آمد بار دیگر ثابت کرد که جوانان این سرزمین در هر شرایطی برای اعتلای نام ایران اسلامی دلاورانه می‌جنگند تا ثابت کنند ایرانی همیشه قهرمان است.

 
وزارت ورزش و جوانان ضمن قدردانی از اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و مسئولان فدراسیون ناشنوایان، کسب عنوان چهارمی بازی‌های آسیایی و افزودن این برگ زرین بر کارنامه افتخارات ملت سرفراز ایران اسلامی را به مردم شریف کشورمان و خانواده بزرگ ورزش تبریک و شادباش می‌گوید.»

 
همچنین کمیته ملی المپیک طی پیامی کسب ۴۴ مدال طلا، نقره و برنز و عنوان چهارمی بازیهای آسیایی ناشنوایان را به مسئولین، مربیان، قهرمانان و جامعه ورزش کشور تبریک گفت.

 
در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است:

 
کاروان ورزشی ناشنوایان کشورمان که در بازیهای آسیایی با نام مبارک ثامن الائمه علیه السلام حضور یافت با درخشش در این رقابت‌ها، بار‌ها و بار‌ها ضمن به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان، سرود ملی میهن عزیزمان را در سالن رقابت‌ها طنین انداز کردند تا مایه افتخار ایرانیان عزیز در اقصی نقاط جهان گردند.

 
ضمن تبریک این درخشش و کسب عنوان چهارمی بازی‌ها به مسئولین، مربیان و قهرمانان عزیز، بخصوص جامعه ورزش کشور، امید می‌رود شاهد موفقیت جامعه ورزشی ناشنوایان در دیگر میادین بین المللی باشیم.

نظر شما