شناسهٔ خبر: 114116 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شهادت یک زن باردار فلسطینی به همراه دختر خردسالش

زن فلسطینی منابع پزشکی از شهادت یک زن باردار فلسطینی و دختر خردسال دو ساله وی در حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه، خبر دادند.

به گزارش «نماینده»، «افیخای ادرعی» سخنگوی ارتش اسرائیل از حملات جنگنده‌های این رژیم در شامگاه شنبه به ۲ پایگاه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در شمال نوار غزه، خبر داد.

 

حملات جنگنده‌های اسرائیلی به نوار غزه در پی ادعاهای این رژیم مبنی بر اصابت یک راکت از این منطقه به سرزمین‌های اشغالی، صورت گرفت.

 

این سخنگو افزود: ما شلیک موشک از نوار غزه را برنمی‌تابیم و با قاطعیت به هر تلاشی برای ناامن کردن شهرک‌های جنوبی، پاسخ می‌دهیم.

 

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، حماس را مسئول شلیک راکت به فلسطین اشغالی اعلام کرد.

 

همزمان، منابع پزشکی اعلام کردند، زن باردار فلسطینی به نام "نور حسان" ۳۰ به همراه دختربچه دو ساله وی در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی که به منهدم شدن خانه‌شان در شمال نوار غزه منجر شد، به شهادت رسیدند.

 

در این حمله که در منطقه الزیتون در جنوب شهر غزه روی داد، سه تن دیگر از افراد خانواده‌اش نیز زخمی شدند.

 

شهادت این دو فلسطینی در حالی روی داد که موج انتفاضه ملت فلسطین که از اول ماه اکتبر  در شرق بیت‌المقدس و کرانه باختری رود اردن آغاز شده است، ممکن است از کنترل خارج شود.

 

از سوی دیگر، برخی منابع، بامداد امروز از شلیک یک موشک دیگر از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی، خبر دادند و اعلام کردند که دستگاه‌های امنیتی در غزه به دلیل نگرانی از بمباران جنگنده‌های اسرائیلی، تمام مقرهای خود را تخلیه کرده‌اند.

نظر شما