شناسهٔ خبر: 113854 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نوروزی:

با این مرگ از فوتبال بیزار شدم

همبازی هادی نوروزی گفت : با مرگ ناگهانی هادی از فوتبال بیزار شده ام و روحیه چندانی ندارم.

به گزارش «نماینده» ،رضا نوروزی در خصوص درگذشت ناگهانی هادی نوروزی همبازی و هم اتاقی خود اظهار کرد :تاکنون مرگ هادی را باور نکرده ام.من و هادی علاوه بر هم تیمی و هم اتاقی بودن رفت و آمد خانوادگی داشتیم و نه تنها من بلکه خانواده ام نیز از در گذشت هادی شوک زده هستیم.

وی افزود :دوست ندارم در این خصوص صحبت کنم.با رفتن هادی روحیه مناسبی ندارم و تا حدودی از فوتبال بیزار شده ام.امیدوارم خداوند به اعضای خانواده به ویژه همسر و فرزندان هادی صبر دهد.

نوروزی در خصوص مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس بیان کرد :در حال حاضر به هیچ وجه به این موضوع فکر نمی کنم.تمام کسانی که از پرسپولیس طلب دارند به این امر واقف هستند که خانواده هادی در اولویت طلبکاران این باشگاه قرار دارند.

وی ادامه داد :البته شنیده ام اعضای هیئت مدیره پرسپولیس مصوباتی را در خصوص پرداخت مطالبات هادی تصویب کرده اند.امیدوارم این قول ها عملی شود و خانواده هادی مشکلی از این لحاظ نداشته باشند.

مهاجم تیم فوتبال سایپا درباره دیدار دوستانه این تیم و پیکان گفت : پس از این که ۲ هفته از مسابقه دور بودیم، این دیدار محک خوبی برای سایپا بود و به ما کمک کرد خود را در کوران مسابقات نگه داریم.پیکان در این بازی ثابت کرد از تیم های لیگ برتری کم ندارد و یکی از مدعیان لیگ دسته اول است.

نوروزی ادامه داد :سایپا با انجام تمرینات منسجم در آمادگی بالایی به سر می برد .در تلاش هستیم گام به گام پیش رفته و در پایان لیگ یکی از بهترین نتایج تاریخ سایپا را ثبت کنیم.

نظر شما