شناسهٔ خبر: 113849 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

علی پروین خطاب به احمدی نژاد: تو برای پرسپولیس چه کردی؟!

احمدی نژاد در مراسم ختم هادی نوروزی در خبر زیر متن دیالوگ لو رفته از احمدی نژاد و علی پروین در مورد تیم پرسپولیس را مشاهده کنید

به گزارش «نماینده» متن و تصویری در فضای مجازی دست به دست می شود که حکایت از گفتگویی بین پیشکسوت پرسپولیسی ها و ریس جمهور سابق حکایت دارد، با اینکه در مجلس ختم هادی نوروزی علی پروین سعی کرد خیلی دور از محلی باشد که احمدی نژاد نشسته بود، اما انگار دیالوگی کوتاه بینشان رد و بدل شده است.

 

احمدی نژاد در مراسم ختم هادی نوروزی

او قبلا هم وقتی احمدی نژاد به اردوی تیم ملی رفته بود ، این عدم علاقه اش را به دوربین ها ابراز کرده بود.

محمد دادکان دیگر کسی بود که مسیرش را عوض کرد تا با احمدی نژاد روبرو نشود. علی پروین اما یکی از فوتبالی هایی بود که با احمدی نژاد هم کلام شد. سلطان قرمزها در ۸ سالی که احمدی نژاد مسئول دولت بود ، بارها با او دیدار داشت. در مراسم ختم هم وقتی احمدی نژاد دوست پرسپولیسی اش را دید ، گفت:

«علی آقا چرا اوضاع پرسپولیس این طوری است .»علی پروین هم که هنوز سر اجرایی نشدن مفاد آن نامه دلخور است بلافاصله پاسخ داد:«چرا دوران خودت کاری نکردی که مشکل تیم حل شه؟»

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۷-۱۸ ۰۹:۳۰حسن 0 0

    آقای پروین از نظر شرط سنی محترمند. ما همه ایشان را دوست داریم . ولی عمر بازی ایشان در بعد از انقلاب کوتاه و با افت فنی فراوان روبرو بود در کسوت مربی گری ملی و باشگاهی هم توفیق والائی نداشته اند بنابر این ایشان شخصیتی اخلاق مدار و اسطوره ای نبوده اند که حالا حجتی باشند برای سین جیم کردن آقای احمدی نژاد! ما افرادی چون مرحوم دهداری یا مشابهین را میتوانیم به عنوان الگوی اخلاق و تکنیک و مربی گری قبول کنیم. متاسفانه در کشور افراد و بلندگوهائی هستند که برخی فوتبالیستها را به عرش ارتقا و برخی دیگر را به فرش تنزل میدهند.
                                

نظر شما