شناسهٔ خبر: 113331 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

نقوی حسینی در گفتگو با «نماینده»:

صدور بیانیه توسط پنج عضو کمیسیون برجام واقعا غیراخلاقی بود/ از دیدن نام آقایان بروجردی و حقیقت پور در کنار آن سه نفر تعجب کردم

نقوی حسینی/21 سخنگوی کمیسیون برجام با غیراخلاقی دانستن رفتار پنج تن از اعضای کمیسیون برجام در صدور بیانیه گفت: تعجب بیشتر ما به دلیل قرارگرفتن نام آقایان بروجردی و حقیقت پور در کنار نام آن سه نفر دیگر است.

سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون ویژه برجام به خبرنگار «نماینده» گفت: صدور بیانیه از سوی پنج تن از اعضای کمیسیون برجام واقعا رفتاری غیراخلاقی بود. به این دلیل که در کمیسیون های تخصصی مجلس در بررسی طرح ها و لوایح به این صورت عمل می کنیم که طرح یا لایحه مطرح می شود، عده ای مخالف و عده ای موافق اند، ولی با اکثریت تصویب می شود. در همه کمیسیون ها به همین صورت است اما آیا مخالفان می روند و بیانیه صادر می کنند؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: تعجب بیشتر ما به دلیل قرار گرفتن نام آقایان بروجردی و حقیقت پور در کنار نام آن سه نفر دیگر است، ما از آن سه نفر انتظاری نداریم، دیدگاه آنها از ابتدا معلوم بوده است. آنها معتقدند برجام فتح الفتوح است و باید به صورت کامل اجرا شود ولی از آقایان بروجردی و حقیقت پور که در همه مباحث حضور داشتند، در بند بند گزارش پیشنهاد دادند، حذف و اضافه کردند تعجب می کنیم که چطور شد که چنین بیانیه ای را امضا کردند.

نماینده ورامین در پایان افزود: این اقدام آقایان این ذهنیت را ایجاد می کند که حتما چون این آقایان رئیس نبودند معترض به نتیجه هستند. یعنی اگر آنها رئیس بودند دیگر مشکلی وجود نداشت؟

نظرات مخاطبان 0 3

  • ۱۳۹۴-۰۷-۱۳ ۲۰:۱۵ 0 0

    مغز هم مثل قلب یک دستگاه پیچیده ی بیوتیک است وهر دستکاه عمری دارد وفرق نمیکند مال بروجرد باشد یا مازندران.وقتی از کار افتاد خودش را بازنشسته کند بهتر است.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۷-۱۴ ۰۶:۳۳حسن 0 1

    جناب آقای نقوی شما و دوستان انقلابیتان خیلی احتیاط کرده و در همه عرصه ها کوتاه آمدید ولی برجامیون با ادعای  زیاد با سرعت جلو آمدند.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۷-۱۴ ۰۸:۳۰تواب 0 1

    ای کاش آقای بروجردی هم مانند دیگر نماینده ی بروجرد ،آقای بیرانوند شجاعانه و انقلابی عمل میکردند و این امتیاز منفی  در کارنامه ی ایشان ثبت نمی شد
                                

نظر شما