شناسهٔ خبر: 112469 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز

آبروی روزنامه خانوادگی هاشمی رفت

انتخاب-آرمان یک سایت حامی هاشمی، روزنامه حامی هاشمی را متهم به سرقت و دزدی و جاه‌طلبی کرد و آن را «اجاره شده» خواند.

به گزارش «نماینده»، سایت انتخاب نوشت: روزنامه آرمان که مدتهاست مورد اعتراض بسیاری از همکاران رسانه‌ای خود است، به دلیل ضعف شدید محتوا همواره مجبور است به جعل خبر، مصاحبه یا سرقت خبری پناه ببرد. جعل مصاحبه با عباس عبدی و اخیراً جعل یک مصاحبه دیگر از فتاح، انتشار مصاحبه جعلی با هاشمی در مورد اعلام کاندیداتوری وی در خبرگان، انتشار مصاحبه فرزند آیت‌الله جنتی به نام خود و... مصاحبه «طلوع صبح» با هاشمی در مورد لقب «علامه» به سید حسن خمینی، کپی‌پیست گزارش‌های مختلف سایت «انتخاب» و... تنها بخشی از سابقه این روزنامه در یک ماه اخیر است!

انتخاب می‌افزاید: این روزنامه در آخرین اقدام خود- با وجود دریافت تعداد زیادی تذکر- باز هم مصاحبه آیت‌الله هاشمی با هفته‌نامه «طلوع صبح» را به نام خود جعل و منتشر کرد تا سیاهه جعلیات این روزنامه اجاره شده، تکمیل‌تر شود.

در ادامه این مطلب آمده است: البته عقل سلیم حکم می‌کند روزنامه‌هایی با ۵ هزار تیراژ (که نصف آن نیز برگشتی است) اگر قائل و مقید به سرقت و جعل خبر هست، باید سراغ سایت‌ها و رسانه‌های کم مخاطب‌تر از خود برود.

انتخاب ادامه می‌دهد: توقیف نشریات در چند سال قبل، باعث شد طی یک اتفاق، «آرمان» به یکی از معدود رسانه‌های جریان اصلاحات تبدیل شود و این شانس و اقبال، سبب شد این رسانه کمی جدی گرفته شود، اما انتشار تصاویر چند صد باره از آیت‌الله هاشمی در صفحه نخست این روزنامه باعث شد این توهم ایجاد شود که این رسانه سخنگوی هاشمی و نزدیک به ایشان است، اما حقیقت ماجرا کاملاً عکس توهم موجود است. در واقع این روزنامه، شخصیت‌ها را برای افزایش جذابیت حداقلی خود و نردبانی برای پرش روزنامه و مدیرش قرار داده که مهمترین سابقه‌اش تا پیش از آرمان، قائم مقامی یک هفته‌نامه محلی در قم بوده است. اما مدیر آرمان توانست با این روش، پرش مناسبی از نشریات محلی به رسانه‌های کشوری بزند. این در حالیست که فرد مذکور از ابتدای دولت در تلاش بوده مسئولیتی در دولت بگیرد و اینک نیز سعی می‌کند معاون سیاسی استانداری قم را تصاحب کند، اما به دلیل فقدان سابقه سیاسی و اجرایی، موفق نشده است.

انتخاب البته توضیح نداده روزنامه آرمان از سوی چه کسی اجاره شده که چند صد بار تصویر هاشمی را در صفحه اول خود آورده و در عین حال تیراژ آن ۵ هزار نسخه است که نصف آن هم برگشتی است.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۷-۰۸ ۱۲:۰۲حسن 0 1

    مگر آبرو  داشت که اینک آبرویش برود؟
                                

نظر شما