شناسهٔ خبر: 112321 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مدیریت "استیضاح گودرزی" در رایزنی با نمایندگان

گودرزی 43 معاون حقوقی و مجلس وزارت ورزش و جوانان گفت: فرایند استیضاح وزیر ورزش و جوانان بوسیله رایزنی با نمایندگان مدیریت شده است.

به گزارش «نماینده» "امیررضا خادم" معاون حقوقی و مجلس وزارت ورزش و جوانان در واکنش به درخواست تعدادی از نمایندگان برای استیضاح گودرزی وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: اکنون با نمایندگان درخواست‌‌کننده استیضاح در حال رایزنی هستیم و موضوع جدی در این میان وجود ندارد.

خادم در ادامه با تاکید براینکه هر سوال و یا درخواست از سوی نمایندگان برای ما جدی است، افزود: فرایند استیضاح وزیر ورزش و جوانان مدیریت شده است.

وی با اشاره به روند خصوصی‌سازی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال بیان داشت: روند خصوصی‌سازی این دو باشگاه در اختیار سازمان خصوصی‌سازی است و وزارت ورزش و جوانان هیچ مخالفتی با واگذاری آن ندارد.

شایان ذکر است؛ ماه گذشته بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد از کلید خوردن استیضاح وزیر ورزش و جوانان با 45 امضا در مجلس خبر داد و اعلام کرد که مرخصی طولانی مدت کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال٬ دخالت در عزل و نصب‌ رؤسای فدراسیون‌ها٬ عدم اجرای قانون درخصوص واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و عدم توجه به ورزش همگانی از جمله محورهای این استیضاح است. 

نظر شما