شناسهٔ خبر: 112267 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: فرهنگ نیوز

ربودن حجاج ایرانی توسط شرطه های سعودی/فیلم

ربودن حجاج ایرانی توسط شرطه های سعودی فیلم منتشر شده از سوی شبکه المسیره از تعقیب و گریز و سپس بازداشت شماری از زائران ایرانی توسط شرطه های سعودی حکایت دارد.

به گزارش «نماینده»، در حالی که مقامات حج و زیارت کشورمان از شهادت ۱۶۵ حاجی ایرانی و جراحت بیش از یک صد تن در اثر حادثه منا اطلاع رسانی نموده اند، هم چنان رقم بالای شمار مفقودین موجب نگرانی و خدشه دار شدن اذهان عمومی در سطح جامعه شده است.

بنا بر آن چه رسانه های داخلی منتشر نموده اند هم چنان سرنوشت قریب به ۳۲۰ تن از حجاج ایرانی در هاله ای از ابهام قرار دارد. این در حالی است که مقامات سعودی با مانع تراشی و عدم اجازه ورود به مقامات و مسئولین ایرانی مانع از رسیدگی و کسب اطلاع از سرنوشت مفقودین شده اند. علاوه بر آن مقامات سعودی مانع از امداد رسانی و ورود پزشکان و کادر آن ها به بیمارستان ها جهت رسیدگی به مجروحین و اطلاع از سرنوشت مفقودین احتمالی شده اند.

ابهام در رابطه با وضعیت جمع کثیری از حجاج ایرانی در شرایطی است که امروز برخی رسانه های عربی با انتشار فیلم کوتاهی از ربودن برخی حجاج هم وطن از سوی دستگاه های استخباراتی سعودی خبر داده اند، امری که بر دامنه نگرانی هم وطنان داخلی و خانواده های آن افزوده است.

فیلم فوق توسط شبکه المسیره منتشر شده و تعقیب و گریز شرطه های سعودی را با حجاج هم وطن نشان می دهد. المسیره مدعی است که فیلم فوق از طریق برخی حاجیان مستقر در مکه مکرمه به دستش رسیده است.

درحال بارگزاری...

دریافت فایل ربودن حجاج ایرانی توسط شرطه های سعودی با حجم
4 MB

نظرات مخاطبان 0 2

  • ۱۳۹۴-۰۷-۰۸ ۲۱:۴۸ 0 0

    مرگ بر ال سعود
                                
  • ۱۳۹۴-۰۷-۱۹ ۲۰:۲۱MOHAMMAD 0 0

    بابا  
    
    این کلیپ خیلی وقته هستش
    
    اونم  که  گرفته سیاه پوسته
                                

نظر شما