شناسهٔ خبر: 111964 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

بازیکن پرسپولیس خودش را جریمه کرد

طارمی 43 مهاجم پرسپولیس ضمن اعلام خبر ممنوع المصاحبه شدنش درج هرگونه مصاحبه از خود را تکذیب کرد.

به گزارش «نماینده»، مهدی طارمی در پی حاشیه‌هایی که پس از درج مصاحبه‌ای منتسب به او ایجاد شد، در صفحه مخصوص به خود در شبکه‌های اجتماعی، نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و پیامی را منتشر کرد که به شرح زیر است:

* اول اینکه؛ خبر پیشنهاد اودنیزه و السد قطر به من جوک بود. نمی‌دانم این خبرها از کجا سرچشمه می‌گیرد که خودم بیخبرم.

* دوم اینکه؛ با تمام احترامی که برای اهالی رسانه قائلم متاسفانه مصاحبه‌هایی از خودم در برخی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها می‌خوانم که برای خودم تازگی دارد. مثلا از قول من تیتر می‌زنند؛ من، رونالدوام و نورالهی جرارد است. بعد که مصاحبه را می‌خوانی چنین چیزی در آن نیست.

 جالب اینکه حرف نزده من را تحلیل می‌کنند و درباره آن از دیگران نظرخواهی می‌شود. فلان خبرنگار در راهروی ورزشگاه با من سلام و علیک می‌کند. همان شب مصاحبه ۳ هزار کلمه‌ای از من منتشر می‌شود و وقتی پیگیری می‌کنم، می‌گوید؛ سردبیر به من گفته اگر مصاحبه طارمی را نداشته باشی، اخراجت می‌کنم.

* سوم اینکه؛ از قول من نوشته‌اند بابت اینکه پنالتی‌زن بازی با تراکتورسازی نبودم، ناراحتم! همه آنهایی که من را می‌شناسند، می‌دانند چنین ادبیاتی ندارم. سرمربی تیم تشخیص می‌دهد چه کسی پنالتی زن اول باشد و هیچگاه به خودم اجازه نمی‌دهم پایم را از حریمم فراتر بگذارم.

از گل به خودی حریفان که منجر به برد تیم شود هم خوشحال می‌شوم، چه برسد به گلزنی همبازیانم.

* نکته آخر؛ باز هم با احترام به اهالی رسانه تا پایان دربی خودم را ممنوع‌المصاحبه کرده‌ام و درج هرگونه مصاحبه از قول من پیشاپیش تکذیب می‌شود. امیدوارم همواره پرسپولیس در اوج باشد.

نظر شما