شناسهٔ خبر: 111683 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: وبگاههای شخصی نمایندگان

بی‌تدبیری و بی‌لیاقتی دولت عربستان سبب این ضایعه غم‌بار و نیزجریان عجیب سقوط جرثقیل در مسجدالحرام شده است

باقر عبادی/* حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی درپی فاجعه مرگبار روز گذشته در سرزمین منی با صدور پیامی تأکید کرد: بی‌تدبیری و بی‌لیاقتی دولت عربستان سبب این ضایعه غم‌بار و نیزجریان عجیب سقوط جرثقیل در مسجدالحرام شده است.

به گزارش «نماینده» نماینده مردم بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس در پیامی مصیبت فاجعه بار منی را به مقام معظم رهبری،ملت ایران و مردم خراسان جنوبی تسلیت گفت/این ضایعه غم‌بار هرگز از خاطر امت اسلامی محو نخواهد شد

حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی درپی فاجعه مرگبار روز گذشته در سرزمین منی با صدور پیامی تأکید کرد: بی‌تدبیری و بی‌لیاقتی دولت عربستان سبب این ضایعه غم‌بار و نیزجریان عجیب سقوط جرثقیل در مسجدالحرام شده است.

متن پیام به‌شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه منی موجب ازردگی خاطر همه مومنین گردید، بی‌گمان این ضایعه غم‌بار و نیزجریان عجیب سقوط جرثقیل در مسجدالحرام که نشان بی‌تدبیری و بی‌لیاقتی دولت عربستان است، هرگز از خاطر امت اسلامی محو نخواهد شد.

آیا بهتر نبود آل‌سعود بجای تمرکز در قتل‌عام مردم و کودکان بی‌دفاع یمن و تقویت فکری و مالی جریان خشن تکفیری که موجب شادی دستگاه‌های تبلیغی صهیونیست ضد اسلام  می‌شود به اداره صهیونیست‌ها به مسجد‌الاقصی نشود و بهتر نبود بجای خضوع و خشوع در برابر بزرگترین مدافع درست مراسم حج ی‌پرداخت؟ تا این حوادث اسف‌بار موجب فراموشی تعرض بی‌سابقه اسراییل یعنی آمریکا همگام با مسلمانان جهان فریاد برائت از آمریکا و اسراییل  سر می‌داد.

اینجانب بروز این مصیبت بزرگ را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و به ملت عزیز ایران و خصوصا مردم عزیز خراسان جنوبی تسلیت عرض می‌نمایم و برای درگذشتگان علو درجة و برای مصدومان شفای عاجل آرزومندم. 

سید محمدباقر عبادی

نماینده مردم شریف شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی

نظر شما