شناسهٔ خبر: 111092 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

نفت سوخت، استقلال صدرنشین شد

استقلال /431 دیدار استقلال و نفت تهران با برتری دو بر یک شاگردان مظلومی به پایان رسید.

به گزارش «نماينده»، دیدار دو تیم استقلال و نفت تهران در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری دو بر یک استقلالی ها به پایان رسید. در این دیدار فخرالدینی در دقیقه ۵۲ و ابراهیمی در دقیقه ۵۶ برای استقلال و آلوز نانگ در دقیقه ۶۵ برای نفت تهران گلزنی کردند.

نیمه نخست:

در این نیمه دو تیم بیشتر به ارزیابی یکدیگر پرداختند و بازی درگیرانه ای در میانه میدان از سوی دو تیم ارائه شد. به همین دلیل دو تیم فرصت چندانی برای گلزنی به دست نیاوردند و در مجموع بازی نه چندان دلچسبی از سوی تیم‌ها ارائه شد و دروازه‌بان‌ها بدون اینکه واکنشی برای حفظ دروازه خود داشته باشند، به رختکن رفتند.

نیمه دوم:

در نیمه دوم این دیدار برخلاف نیمه اول بازی تهاجمی در دستور دو تیم قرار گرفت.

در دقیقه ۵۲ این دیدار فخرالدینی موفق شد روی یک شوت از پشت محوطه جریمه نفت تهران دروازه این تیم را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود استقلال شود. تنها یک دقیقه بعد بود که جابر انصاری در موقعیت شوت زنی برابر دروازه نفت قرار گرفت که توپ او را اختلافی ناچیز راهی اوت شد.

در دقیقه ۵۶ این دیدار روی خطایی که بازیکن نفت بر روی شهباززاده انجام داد، استقلال صاحب یک ضربه پنالتی شد که این توپ را ابراهیمی به گل تبدیل کرد تا حساب کار دو بر صفر به سود استقلال شود. بعد از این گل نفتی ها یکپارچه حمله شدند و نفوذ امیری در داخل محوطه جریمه استقلال در دقیقه ۶۰ می توانست آنها را به گل برساند اما توپ او را رحمتی به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۶۵ این دیدار فرار نانگ به پشت مدافعان استقلال، او را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن با یک ضربه دقیق گل اول نفت را به ثمر رساند.

در ادامه و در دقیقه ۶۹ هم نانگ می توانست با یک ضربه سر گل دوم تیمش را به ثمر برساند اما توپ او به اوت رفت. تنها دو دقیقه بعد بود که ضربه ایستگاهی پیام صادقیان می توانست کار استقلالی ها را سخت تر کند اما شوت او را رحمتی با مشت دور کرد.

در دقیقه ۷۶ این دیدار ارسال خوب حیدری با ضربه سر پرو پئیچ همراه شد اما ضربه او آنقدر محکم نبود که دروازه نفت را باز کند و شیخ ویسی براحتی توپ را در آغوش گرفت.

در دقیقه ۸۳ این دیدار هم بوعذار روی یک ضربه ایستگاهی تلاش کرد دروازه استقلال را باز کند اما توپ او را رحمتی به سختی دفع کرد. تنها یک دقیقه بعد از این فرصت هم نانگ در محوطه جریمه استقلال با یک چرخش خوب تلاش کرد دروازه استقلال را باز کند اما توپ او با اختلافی اندک به اوت رفت.

در ادامه این دیدار و در دقیقه ۸۷ پرتاب یک اوت دستی از سوی نفتی ها با ضربه سر کوروشی همراه شد اما توپ او را رحمتی در آغوش گرفت.

در اواخر این دیدار فشار زیادی از سوی نفتی ها روی دروازه استقلال وارد شد اما واکنش های رحمتی و دفاع سرسختانه آبی پوشان مانع از گلزنی نفتی ها شد تا استقلال با پیروزی دو بر یک در این دیدار صدرنشین لیگ برتر شود.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، امین حاج محمدی، حنیف عمران زاده، میثم مجیدی، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، خسرو حیدری (بهنام برزای ۹۰+۲)، محسن کریمی (محمدرضا خرسندنیا ۸۰)، جابر انصاری (پروپئیچ ۶۴) و سجاد شهباززاده.

ترکیب نفت: وحید شیخ ویسی، سید جلال حسینی، کارلوس سانتوس، وحید حمدی‌نژاد، سیامک کوروشی، مهدی شیری، مهدی مومنی (ارسلان مطهری ۷۰)، وحید امیری، حمید بوحمدان (عباس بوعذار ۷۹)، پیام صادقیان و آلویس نانگ.

نظر شما