شناسهٔ خبر: 111076 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تخفیف ۱۰ درصدی شهریه برای خوابگاه‌های شبانه دانشگاه علامه

خوابگاه دانشجویی 43 معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: پیشنهاد شده بود شهریه خوابگاه‌های شبانه ۲۰ درصد افزایش داشته باشد که هیات رئیسه دانشگاه ۱۰ درصد آن را کاهش داد.

به گزارش  «نماينده»، رضامراد صحرایی معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی، ‌ پیرامون وضعیت و هزینه‌های خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه، گفت: دانشگاه علامه هر ساله میزبان حدود ۴هزار دانشجو خوابگاهی است و خوشبختانه در سال تحصیلی جدید توانسته‌ایم برای همه دانشجویان جدیدالورود، اعم از روزانه و شبانه امکان خوابگاهی فراهم کنیم.
  وی اظهار داشت: ما در دفترچه کنکور اعلام کرده بودیم که به دانشجویان شبانه خوابگاه نمی‌دهیم ولی با پیگیری‌هایی که انجام شد و حمایت رئیس دانشگاه، اماکنی را برای این دانشجویان در نظر گرفتیم.
   صحرایی خاطرنشان کرد: بعد از اینکه بخش قابل توجهی از دختران و پسران دانشجو که مربوط به پردیس دهکده المپیک هستند، تجمیع شدند، مابقی دانشجویان دختر سطح شهر را نیز در خوابگاه شهید معینیان تجمیع کردیم.  
وی افزود: تلاش ما بر این بوده که دانشجویان در خوابگاه‌هایی باشند که به دانشکده‌شان نزدیک است و در این راستا تغییراتی را ایجاد کرده‌ایم. بسیاری از خوابگاه‌ها را هم بازسازی و بهسازی کرده‌ایم تا دانشجویان در آرامش به تحصیل بپردازند 
معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی یادآور شد: با وجود اینکه اینکه پیشنهاد شده بود شهریه خوابگاه‌های شبانه ما  ۲۰ درصد افزایش داشته باشد، هیات رئیسه دانشگاه ۱۰ درصد آن را کاهش داد که با توجه به این موضوع فقط ۱۰ درصد شهریه خوابگاه‌های شبانه نسبت به سال گذشته اضافه شد.
وی ادامه داد: شهریه خوابگاه‌های روزانه نیز مطابق با ابلاغیه صندوق رفاه دانشجویان مشخص می‌شود و ما دخالتی در افزایش یا کاهش شهریه‌های خوابگاه‌های روزانه نداریم و همان ابلاغیه را اجرا می‌کنیم.

نظر شما