شناسهٔ خبر: 110673 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

مه غلیظ در محور فیروزکوه

جاده43 یک مقام مسئول در مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به اینکه هم اکنون تمامی محورها باز و تردد بصورت روان جریان دارد، گفت: هم اکنون مه غلیظی در محور فیروزکوه گردنه گدوک وجود دارد.

به گزارش «نماینده»، یاسر خالدی  با اشاره به اینکه پس از بارندگی‌های اخیر و مشکلاتی که در برخی محورها به وجود آمده بود هم اکنون تمامی محورها باز است، گفت: شب گذشته به دلیل آب گرفتگی در قیامدشت، آب به سطح محور پاکدشت - تهران آمده بود و ترافیک سنگینی در این محور ایجاد شد.

وی با بیان اینکه به دلیل کمبود امکانات شهرداری منطقه، ۳۷ راهدار و تعداد زیادی دستگاه راهداری به این منطقه اعزام شدند، افزود: پس از بازگشایی مسیر، ترافی در این منطقه روان شد و هم اکنون مشکلی در این محور وجود ندارد.

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به وجود مه غلیظ در گردنه گدوک، اظهار داشت: هم اکنون در محور فیروزکوه گردنه گدوک مه غلیظی وجود دارد و در محور چالوس منطقه مرزن آباد، ترافیک نیمه سنگینی در جریان است.

وی با اشاره به ترافیک سنگین در محور شرق استان تهران در سه راهی سیمان، گفت: به دلیل عملیات راهداری و روکش آسفالت ترافیک سنگینی از شرق به غرب در این منطقه جریان دارد اما ترافیک در مابقی محورهای اصلی کشور باز و تردد بصورت عادی جریان دارد.

نظر شما