شناسهٔ خبر: 110461 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: جام جم

صحنه‌سازی پس‌از کشتن همسر

مرد جوان پس از قتل همسرش با صحنه‌سازی قصد داشت از مجازات فرار کند اما گزارش پزشکی قانونی درباره خودکشی، راز او را فاش کرد.

به گزارش «نماینده» ششم شهریور مردی در حال عبور از یکی از محله های شهر بهنمیر استان مازندران مشاهده کرد زن و مردی به فاصله کمی از یکدیگر و در حالی که بشدت آسیب دیده و غرق در خون هستند مقابل در خانه ای افتاده اند.

او با مرکز فوریت های پلیسی و اورژانس تماس گرفت و ماجرا را خبرداد. دقایقی بعد امدادگران اورژانس با حضور در محل متوجه شدند زن جوان فوت شده اما مرد بی هوش است که بسرعت او را به بیمارستان منتقل کردند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی وانتقال جسد زن جوان به پزشکی قانونی، تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت ادامه یافت و مرد زخمی هم روز بعد به هوش آمد.

ماموران به تحقیق از مرد مجروح پرداختند که وی مدعی شد شب هنگام سه مرد نقابدار با چاقو و چوبدستی وارد خانه مان شده و به ما حمله و هردویمان را بشدت زخمی کردند. بر اثر شدت جراحات بی هوش شدم و دیگر چیزی نفهمیدم. نمی دانم افراد مهاجم نقابدار چه کسانی بودند.

در این مرحله ماموران با ثبت اظهارات وی به تحقیقات ادامه دادند تا این که مشخص شد اظهارات وی با واقعیت های موجود در پرونده مطابقت ندارد. بنابراین تحقیقات پلیس برای رازگشایی از این پرونده ادامه داشت تا این که پزشکی قانونی نظر داد زن جوان براثر اصابت ضربه های جسمی سخت به سرش به قتل رسیده و زخمی شدن این مرد ساختگی بوده و به نظر می رسد خودزنی کرده است.

با مشخص شدن این موضوع روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد تا این که دو روز پیش شوهر مقتول راز این جنایت را برملا کرد و گفت: مدتی بود میان من و همسرم اختلاف هایی به وجود آمده و شدت این درگیری ها این اواخر بیشتر شده بود تا این که شب جنایت دوباره با هم دعوا کردیم و این بار دستپختش را بهانه کرده و مشاجره مان بالا گرفت. در حالی که بشدت عصبانی بودم، نتوانستم خودم را کنترل کنم و با چوبدستی، دو ضربه به سرش زدم که غرق در خون کف اتاق افتاد.

متهم به قتل اضافه کرد: با اطمینان از مرگ او تا صبح کنار جسد بیدار ماندم. صبح برای این که کسی متوجه ماجرا نشود جسد را مقابل در خانه انداختم. همان جا با چوبدستی و چاقو ضربه هایی به خود زده و کنار همسرم افتادم و در ادامه با گفته های دروغین وانمود کردم افرادی نقابدار به من و همسرم حمله کرده و این جنایت رخ داده است.

سرهنگ عباس فتحعلی پور، فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در این باره گفت: با اعتراف مرد همسرکش برای او قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

نظر شما