شناسهٔ خبر: 110415 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش شخصی سازی شد/ جزئیات آزمون

کنکور/1 مشاور عالی سازمان سنجش از جزئیات برگزاری آزمون استخدامی پیمانی ۹۴ و زمان برگزاری آن خبر داد

به گزارش «نماینده» حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: آزمون استخدامی پیمانی مشاغل آموزش و پرورش سال ۹۴ برای تعداد ۱۷۸ هزار و ۲۴ داوطلب که از این تعداد ۱۰۰ هزار ۱۰۹ نفر زن و ۷۷ هزار و ۹۱۵ نفر مرد می‌باشند در صبح فردا جمعه ۲۷ شهریور ماه در ۶۲ شهرستان مختلف کشور و حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد. 

 

وی افزود: به هر یک از داوطلبان دو بسته‌ی آزمون ارائه می‌شود، دفترچه‌ی کلیه داوطلبان شخصی سازی شده و شماره داوطلبان و نام و نام خانوادگی آن‌ها بر روی جلد دفترچه درج گردیده است. 

 

توکلی در ادامه گفت: دفترچه آزمون عمومی (دفترچه شماره ۱) شامل عنوانهای شغلی حاوی ۱۱۰ سوال است که داوطلبان باید به مدت ۱۳۰ دقیقه به سوالات عمومی پاسخ بدهند. 

 

وی همچنین تاکید کرد: تعداد سوالات تخصصی در دفترچه تخصصی (دفترچه شماره ۲) در هر یک از عنوان های شغلی بر روی جلد دفترچه سوالات درج شده که داوطلبان باید به سوالات تخصصی خود به مدت ۹۰ دقیقه پاسخ بدهند. 

 

مشاور عالی سازمان سنجش تصریح کرد: برای پاسخگویی به سوالات ۱ پاسخنامه به هر داوطلب تعلق می گیرد. 

 

مشاور عالی سازمان سنجش در پایان گفت: فرآیند برگزاری این آزمون از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح فردا ۲۷ شهریور ماه آغاز و درهای ورودی حوزه‌های امتحانی ساعت ۸ صبح بسته خواهد شد. 

 

توصیه می‌شود داوطلبان قبل از بسته شدن درهای حوزه‌های امتحانی در جلسه حاضر باشند و برای شرکت همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی و شناسنامه عکس دار خود را فراموش نکنند. 

 

نظر شما