شناسهٔ خبر: 110282 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

کشته شدن ده‌ها ترویست تکفیری در عراق

منابع عراقی از ادامه عملیات نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی عراق علیه گروه‌ تروریستی داعش و هلاکت‌ ده‌ها تکفیری خبر دادند.

به گزارش «نماینده» الفرات به نقل از منابع عراقی گزارش داد ده‌ها تروریست در مناطق مختلف عملیاتی از پای درآمدند و چندین خودروی آنها نیز منهدم شد.

بر اساس بیانیه‌ای که درباره آخرین نتایج عملیات نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی علیه تروریست‌های تکفیری در روز چهارشنبه منتشر شده است، فرماندهی عملیات الانبار در عملیاتی در منطقه عامریه فلوجه، یک خودروی مجهز به موشک انداز تروریست‌های داعشی به همراه سرنشینان آن را منهدم کرد.

همچنین در عملیات نیروهای امنیتی در منطقه حصیبه شرقی، تل الشیخ، یک مخفیگاه تروریست‌های داعشی که گروهی از آنها در داخل آن مستقر بودند، منهدم شد.

نیروهای پلیس عراق هم چهار تروریست را در خط الصد در منطقه حصیبه شرقیه، الصدیقه، از پای درآوردند.

در حملات هوایی به تروریست‌ها در تقاطع السلام ، سه خودروی حامل موشک و یک انبار سلاح و مهمات منهدم و پنج تروریست کشته شدند.

نیروهای عملیات بغداد هم در ادامه عملیات پاکسازی ناحیه الکرمه موسوم به فجرالکرمه، شمار زیادی از تروریست‌ها را از پای درآوردند و یک توپخانه و دو خمپاره انداز آنها را منهدم کردند.یک مخفیگاه تروریست‌ها هم در این عملیات منهدم و ده‌ها بمب کارگذاشته شده از سوی آنها، کشف و خنثی شد.

همچنین دو تروریست تحت پیگرد در محله السجاد دستگیر دو دو بمب کشف و خنثی شد.نیروهای فرماندهی عملیات استان بابل هم چهار فرد تحت پیگرد در ارتباط با ماده چهار تروریسم را در منطقه مویلحه دستگیر کردند.

فرماندهی عملیات دجله هم از دستگیری یک فرد تحت پیگرد بر اساس ماده چهار تروریسم و انهدام یک خودروی داعشی‌ها و کشف پنج بمب و خنثی سازی آن خبر داد.

فرماندهی عملیات الرافدین هم از دستگیری سه فرد تحت پیگرد در ارتباط با ماده چهار تروریسم خبر داد.

در عملیات هوایی در مناطق مختلف عملیاتی هم ده‌ها تروریست کشته و 30 دستگاه خودرو، سه موشک‌انداز و یک تیربار آنها منهدم شد.

این رسانه همچنین از انهدام دو مخفیگاه‌ تروریست‌های داعشی در روستای السلام واقع در  استان صلاح الدین در حمله جنگنده‌های ارتش خبر داد.

کشته شدن دو زن در حملات مسلحانه

به گزارش تسنیم، المسله هم از کشته شدن دو زن در دو حمله جداگانه در بغداد خبر داد.

این دو زن در دو حمله مسلحانه جداگانه در شمال و جنوب پایتخت عراق، جان خود را از دست دادند.

خبر دیگر اینکه نیروهای داوطلب مردمی عراق موفق به ساخت و طراحی روباتی شده اند که می‌تواند بمب‌های کارگذاشته شده را خنثی کند.

ادامه پیشروی نیروهای امنیتی و مردمی به سمت الرمادی

الفرات همچنین از ادامه پیشروی نیروهای ارتش و داوطلب مردمی به سمت شهر الرمادی برای پاکسازی آن از لوث تروریست‌های تکفیری خبر داد.

نظر شما