شناسهٔ خبر: 110020 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کواکبیان خبر داد:

بازدید مدیران رسانه‌ای کشور از آب سنگین اراک

کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری از حضور مدیران عامل خبرگزاری‌ها و مدیران مسئول مطبوعات در سایت هسته‌ای آب سنگین اراک در اواخر مهرماه خبر داد.

به گزارش«نماینده»، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری با اشاره به حضور برخی از مدیران رسانه‌ها در سایت هسته‌ای فردو در پنجشنبه هفته گذشته از برنامه‌ریزی جهت حضور مدیران عامل خبرگزاری‌ها و مدیران مسئول مطبوعات در سایت هسته‌ای آب سنگین اراک در اواخر مهرماه سال جاری خبر داد.

مدیر مسئول روزنامه مردم‌سالاری با اظهار خوشبختی از برنامه بازدید از فردو تشکر و رضایتمندی مدیران رسانه‌ها را از اجرای این برنامه‌ توضیحات مبسوط دست اندرکاران سازمان انرژی اتمی اعلام کرد.

وی افزود: چند سال قبل برنامه حضور اصحاب رسانه در سایت نطنز را داشتیم و قرار شد اواخر مهرماه با جمع بیشتری از مدیران رسانه‌ها از سایت هسته‌ای آب سنگین اراک نیز دیدن کنیم.

موسس و عضو هیات مدیره انجمن روزنامه‌های غیر دولتی گفت: عظمت و جایگاه فردو به عنوان ضامن بقای سایت نطنز بر هیچکس پوشیده نیست بنابراین در این برنامه مطرح شد قطعاً علیرغم برخی محدودیت‌ها هیچگاه این مرکز هسته‌ای تعطیل نخواهد شد و قطعاً چند سال آینده نیز با سانتریفیوژهای مدل IR8 که حداقل 20 برابر سانتریفیوژهای فعلی انرژی هسته‌ای تولید می‌کند این مرکز هسته‌ای به کار خویش ادامه خواهد داد.

کواکبیان با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه‌ها در ارتقای افکار عمومی مردم افزود: خوشبختانه در برنامه بازدید از فردو مسئولان روزنامه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و حتی ورزشی نیز حضور داشتند و با ارائه پرسش‌های متعدد و فنی و انعکاس برخی ابهام‌ها از پاسخ‌های ارائه شده از سوی دست‌اندرکاران مرکز شهید علیمردانی و به ویژه آقای زارعان معاون حفاظت و امنیت سازمان انرژی اتمی قانع شدند و البته همگی نیز بر اهمیت اجرای برجام برای برون‌رفت از چالش‌های هسته‌ای نیز تاکید کردند.

نظر شما