شناسهٔ خبر: 109833 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز

احمدی نژاد دست به دامن اصولگرایان شد/ حاضر به جبران اشتباهات گذشته هستم

احمدی نژاد رئیس جمهور سابق در تماس های مكرر با برخی اصولگرایان گفته است حاضر به جبران اشتباهات گذشته هستم.

به گزارش «نماینده»، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق، در صدد ارتباط با برخی چهره های شاخص اصولگرا برآمده اما تلاش های وی تا كنون ناموفق بوده است.

پیگیری های جهان حكایت از آن دارد كه رئیس جمهور سابق در تماس های مكرر با برخی اصولگرایان گفته است حاضر به جبران اشتباهات گذشته هستم. این در حالی است كه احمدی نژاد تا كنون پاسخ مثبتی از سوی اصولگرایان دریافت نكرده است.

گفته می شود احمدی نژاد در هفته های اخیر با حسین شریعتمداری و حسین صفار هرندی تماس گرفته است تا با آنان ملاقات کند اما پاسخ این دو نفر به وی قاطعانه و منفی بوده است. از سویی این دو فعال سیاسی به نزدیکان رئیس جمهور سابق گفته اند که مدتها است به اظهارات وی اعتماد نداشته و فریب سخنان تازه او را نمی‌خورد.

اصرار احمدی نژاد برای نزدیك شدن به جریان اصولگرا در حالی است كه وی پیشتر و در دوران ریاست جمهوری اش اعلام كرده بود كه اصولگرا نیست.

پاسخ منفی اصولگرایان به رئیس جمهور سابق موجب شد تا وی از این رفتار اصولگرایان ناراحت شده و در جلسه ای نسبت به این موضوع انتقاد كند.

احمدی نژاد همچنین در جلسه‌ای گفته است که ظرفیت اجتماعی من به مراتب بیشتر از آقای روحانی است. او به طور مفصل درباره ناکارآمدی دولت روحانی حرف زده و گفته که ما تحقیق کردیم و موارد خلاف عملکرد این دولت را با سند کنار هم گذاشته‌ایم و در آینده رو می کنیم.

نظر شما