شناسهٔ خبر: 109199 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

دولت تدبیر و امید گرفتار بی‌تدبیری شده/واکنش به لغو سفر عراقچی

حقیقت پور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجل شورای اسلامی گفت: در دولت تدبیر و امید که امید می‌رفت با عقلانیت بیشتر فعالیت‌ها و اقدامات انجام شود بعد از دو سال بی‌تدبیری‌ها موج می‌زند.

به گزارش «نماینده» منصور حقیقت‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: به دنبال لغو سفر عراقچی به اردبیل که بنده از آن به عنوان بی‌تدبیری دولت یازدهم یاد می‌کنم شاهد برخی اقدامات و حرکت‌های ساختارشکنانه دیگری هستیم که متاسفانه از مسئولان این دولت سر می‌زند.

وی با بیان اینکه افسار دولت تدبیر و امید به دست عده‌ای کج‌اندیش و بی‌تدبیر افتاده که باید بزرگان در اصلاح آن تلاش و جدیتی حقیقی داشته باشند، گفت: بنده به صراحت اعلام می‌کنم بعد از دو سال دولتی که با شعار تدبیر و امید به روی کار آمد دچار بی‌تدبیری شده و مسئولان دولتی خام و بی‌تجربه عمل می‌کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل افزود: البته در این بی‌تدبیری عوامل استانی نیز دخیل هستند و جای تاسف است که عده‌ای همچنان تلاش می‌کنند تا به سمتی نامناسب حرکت‌ها انجام شود که اصلا منطقی و قابل قبول محسوب نمی‌شود.

حقیقت‌پور تصریح کرد: کجای موضوع دعوت از عراقچی و دیگر متولیان مسئله هسته‌ای در این استان برای روشنگری بیشتر اشکال داشت که عده‌ای سعی کردند مانع از این حضور شده و در بین جوانان و دانشجویان این حرکت نوعی بی‌تدبیری محسوب شود.

وی یادآور شد: من این موضوع را از طریق مسئولان ارشد دولت تدبیر و امید پیگیری خواهم کرد تا معلوم شود در این دولت تصمیم‌گیر اصلی چه طیف و گروه‌هایی هستند و نقش گروه‌های تندرو در این بین تا چه میزان است.

نظر شما