شناسهٔ خبر: 108938 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: روابط عمومی سپاه

خدمت پزشکی سپاه به مدافعان حرم موجب مباهات است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ارائه خدمات امدادی درمانی به پرچمداران دفاع از اسلام و حریم اهل بیت در نهضت بیداری اسلامی توسط بهداری سپاه موجب مباهات است.

به گزارش «نماینده»، آیین تقدیر از پزشکان جهادی سپاه با حضور سردارسرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در سالن جلسات ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

سردار سلامی در این مراسم حرفه پزشکی را دارای فضیلت و قداست ویژه برشمرد و اظهار داشت : نتیجه فعالیت های پزشک علاوه بر تامین حیات جسمی و استمرار کارکرد ارگانهای بدن، دمیدن روح امید و نور زندگی به بدنه خانواده و جامعه بوده و امری فوق العاده ارزشمند است که با هیچ معیار مادی قابل سنجش و ارزش گذاری نیست.

وی همراهی و ترکیب فضیلت مجاهدت در راه خدا با فعالیت پزشکی را مولد ارزشهای والایی دانست که همواره برای نظام سلامت سپاه افتخاری بی بدیل محسوب گردیده و باید ارج نهاده شود.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه تصریح کرد: کمک به مستضعفین و فعالیتهای مخلصانه مردم یاری در نقاط محروم توسط بهداری سپاه و نیز حضور شورانگیز پزشکان عالم و ایثارگر در صحنه ارائه خدمات امدادی درمانی به پرچمداران دفاع از اسلام و حریم اهل بیت در نهضت بیداری اسلامی و مبارزان با نظام سلطه موجب مباهات است.

در ابتدای مراسم سردار دکتر احمد عبداللهی معاون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سپاه با تاکید بر اهمیت نقش پزشکان در ارائه خدمات درمانی در نظام سلامت و مراکز درمانی، به آثار حضور مخلصانه، داوطلبانه و جهادی آنان در صحنه های امداد و درمان در نهضت های بیداری اسلامی اشاره کرد.

همچنین در این مراسم دو نفراز پزشکان جهادی با بیان خاطراتی فضای معنوی و تجلی روحیه ایثارگری در ماموریتهای جهادی را تبیین کردند.

درپایان این مراسم از تعدادی از پزشکان سپاه که در فعالیتهای امداد و درمان در نهضتهای بیداری اسلامی حضور داوطلبانه داشته اند تقدیر شد.

نظر شما