شناسهٔ خبر: 108935 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

شاکری در جلسه امروز شورای شهر:

دولت در خصوص عدم پرداخت حق بیمه تاکسیران ها پیگیری های لازم را انجام دهد/ اعضای شورا بر اساس کارنامه عملکرد اظهارنظر کنند

شاکری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از هیئت رئیسه شورا خواستار شد کارنامه عملکرد دوساله شورای شهر تهیه شود و اعضا هنگام اظهارنظر در خصوص این نهاد این کارنامه را مورد استناد قرار دهند.

به گزارش «نماینده» مجتبی شاکری در جریان یک صد و هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برای داوری‌هایی که در خصوص عملکرد شورای شهر صورت می‌گیرد، مبنای مشخصی وجود ندارد، اظهار داشت: سال نخست شورای دوره چهارم کارنامه‌ای درباره عملکرد شورا تنظیم شد که مورد تأیید قرار نگرفت و قرار شد اصلاح شود.

وی از هیئت رئیسه شورای شهر خواستار شد دستور تهیه و صدور کارنامه دوساله عملکرد شورای شهر صادر شود تا از این پس برای اظهارنظرها مورد استناد قرار گیرد.

شاکری خاطرنشان کرد: ما باید براساس مستندات صحبت کنیم در غیر این صورت هر یک می‌توانیم پرچم اپوزیسیون را در دست بگیریم و مدعی شویم شورای شهر چه کارهایی را انجام نداده و چه کارهایی را باید انجام می‌داده است.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود به حذف سهمیه سوخت تاکسیران‌ها و عدم پرداخت حق بیمه این قشر اشاره کرد و گفت: دولت باید نسبت به این موضوعات پیگیری‌های لازم را انجام می‌داد اما این امر صورت نگرفته است. ضربه‌ای که متوجه تاکسیران‌ها می‌شود می‌تواند در کارکرد اجتماعی آنها تأثیرگذار باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: پیش از این نیز در جلسات شورا مطرح کرده بودم که شورای شهر باید از چکیده این مباحث مطلع باشد چرا که این مسئله کشوری است

نظر شما