شناسهٔ خبر: 108780 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

ناگفته‌های هنرمندان از فوت ناگهانی مرحوم "علی طباطبایی"

علی طباطبایی 43 "علی طباطبایی" بازیگر سینما و تلویزیون ایران که هفته گذشته به دلیل ایست قلبی به شکلی ناگهانی از دنیا رفت، هم چنان ابراز تاسف هنرمندان سینما و تلویزیون رو با خود به همراه دارد.

به گزارش «نماینده»، با وجود اینکه چند روز از فوت ناگهانی بازیگر جوان سینما علی طباطبایی میگذرد اما همچنان دیگر بازیگران کشورمان از فوت ناگهانی وی می گویند.
سیاوش خیرابی در این رابطه گفت: باورم نمیشود که دیگر علی بین ما نیست درست است که من تنها یک همکاری با علی داشتم اما باید بگویم که رفاقت من و او بیشتر از این حرف ها بود، امیدوارم خانواده طباطبایی ما را در غم خود شریک بدانند، امیدوارم روح علی شاد باشد.
میلاد کی مرام، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: علی آنقدر مظلوم و مهربان بود که نمی توان درباره فوت او صحبت کرد، خدا به سید کمال طباطبایی صبر بدهد که همه دین و ایمان و زندگی او علی بود همه ما از شنیدن این خبر شوکه شدیم امیدوارم جای علی خوب باشد.
سام قریبیان عنوان کرد: به خانواده طباطبایی مخصوصا به سیدکمال تسلیت می گویم. امیدوارم غم آخر او باشد زیرا غم فرزند بدترین چیزی است که می تواند اتفاق بیفتد.
حسین فرح بخش تهیه کننده سینما بیان کرد: داغ جوان سخت است و تا کسی چنین غمی را تجربه نکند نمی تواند فرد داغ دیده را درک کند من برای کمال صبر آرزو میکنم و باید بگویم که بیش از ۳۰ سال است او را می شناسم هیچوقت او را اینطور ندیده بودم این داغ او را زمین زده است امیدوارم خداوند به او صبر دهد.
فریدون جیرانی کارگردان سینما و تلویزیون نیز گفت: نمی دانم چه بگویم بسیار اتفاق تلخ و سختی است تحمل غم از دست دادن جوانی مثل علی طباطبایی بسیار دشوار است فقط می توانم بگویم خداوند به سیدکمال صبر دهد.
داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت کشورمان در همین رابطه گفت: همه ما روزی به خاک بر می گردیم اما این موضوع دیر و زود دارد مرگ چنین جوانی برای پدری همچون سیدکمال بسیار دشوار است برای سیدکمال آرزوی صبر دارم اما باید بگویم که این درد به قدری دشوار است که ما حتی در تعزیه های مذهبی نیز می بینیم که امام حسین نیز مرگ جوان خود را نتوانست تحمل کند امیدوارم جد سید بزرگوار کمک کند تا با این غم عظمی کنار بیاید.
پویا امینی دیگر بازیگر کشورمان گفت: این غم درد بزرگی است بسیار سخت است زبان قاصر است از این که بگوییم این هنرمند عزیز را  از دست داده ایم تنها می توانم بگویم که خداوند به خانواده اش صبر دهد.
حمید گودرزی دیگر بازیگر کشورمان گفت: امیدوارم خداوند به پدر مادرش صبر دهد تا بتوانند این داغ را تحمل کنند غیر از ناراحتی و شوکی که وارد شده چیزی نمی توانم بگویم، تسلیت می گویم و امیدوارم خاک او بقای خانواده اش باشد.
مهران غفوریان بازیگر و طنزپرداز کشورمان گفت: تنها امیدوارم خداوند به پدر و مادر علی صبر دهد نمی توانم بگویم که آخرین غم آنها باشد زیرا همواره در زندگی غم هایی وجود دارد اما میخواهم بگویم که امیدوارم دیگر خانواده علی سختی به این بزرگی نبینند.

نظر شما