شناسهٔ خبر: 108055 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

علیلو:

وزارت صنعت به اعتراضات مردم به وضعیت خودرو نگاه همه جانبه کند

علی علی لو43 نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: وزارت صنعت به اعتراضات مردم به وضعیت خودرو نگاه همه جانبه کند.

به گزارش «نماینده» علی علیلو نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در مورد گناهکار، ضد انقلاب و خائن خواندن شرکت‌کنندگان در کمپین «خودرو صفر نخرید» توسط محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:‌ توصیه من به مسئولان وزارت صنعت نگاه همه‌جانبه به این کمپین اعتراضی است.

*کمپین تحریم خودروی صفر؛ واکنش به بی‌اعتنایی چند ساله خودروسازان به اعتراضات

وی در توضیح خاطرنشان کرد:‌ هرچند شاید معدودی از کسانی که مردم را به این کمپین دعوت می‌کنند کسانی باشند از واردات خودروهای چینی منتفع شده و در جریان تحریم خودروهای صفر، موج‌سواری می‌کنند، اما آغاز کمپین توسط مردمی صورت گرفت که سال‌ها نسبت به کیفیت پایین و قیمت بالای خودروهای داخلی و پاسخ‌گو نبودن خودروسازان و بی‌اعتنایی آنها نسبت به هر گزارش و تحقیق و تفحص در این باره معترض بودند.

علیلو در ادامه گفت:‌ مردم این بار اعلام کردند که این کمپین هم واکنش ماست؛ تا به حال مجلس و کمیسیون و نماینده انتقاد را از زبان ما بیان می‌کرد، اکنون خود ما فریاد می‌کشیم.

* کمپین «خودروی صفر نخرید» قابل احترام است

وی با توصیه به مردم درباره جلوگیری از سوءاستفاده برخی سودجویان از تضعیف تولید داخلی اظهار داشت: کمپین «خودروی صفر نخرید» قابل احترام است.

*ادبیات نعمت‌زاده درباره کمپین تحریم خودروی صفر نامناسب است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان ادبیات وزیر صنعت، معدن و تجارت را درباره کمپین «خودروی صفر نخرید» نامناسب خواند و خواستار دل‌جویی نعمت‌زاده از مردم شد.

نظر شما