شناسهٔ خبر: 107446 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

وزیر اطلاعات: تصحیح نقل قول از رهبر معظم انقلاب وظیفه اخلاقی بود

وزیر اطلاعات گفت بنابر وظیفه اخلاقی و شرعی نقل مطلب از رهبر معظم انقلاب را تصحیح کرده و اگر این اتفاق در مورد هر فردی دیگری رخ می داد باز هم همین کار را انجام می داده است.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در پاسخ به این پرسش"آیا با توصیه فرد یا مقامی از رهبر انقلاب و مردم عذرخواهی کردید؟ پاسخ داد: هیچ فرد یا مرجع یا مقامی در این زمینه با اینجانب هیچ گونه صحبتی نداشته است.

وزیر اطلاعات گفت : اینجانب وقتی از طریق سایت های منتقد، متوجه این اشتباه برداشت در نقل مطلب از مقام معظم رهبری شدم وظیفه شرعی خود دانستم که حقیقت امر را با مردم بزرگوارمان در میان بگذارم و چون این اشتباه برداشت در برنامه تلویزیونی اتفاق افتاده بود وظیفه اخلاقی دیدم که ازآن طریق مردم شریف کشور در جریان قرار گیرند؛ لذا به دفتر خود دستور دادم با صدا و سیما هماهنگ کنند که از آن طریق حقیقت امر به استحضارمردم برسد.

علوی اظهارداشت: اگر این اشتباه برداشت در مورد هر فردی دیگری هم اتفاق افتاده بود همین اقدام انجام می شد تا چه رسد به این که مطلب مقام معظم رهبری در میان باشد. ما رعایت تقوا و صداقت با مردم را ضرورتی شرعی و اخلاقی مقدم بر همه امورمی دانیم.

نظر شما