شناسهٔ خبر: 107257 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

فتحی‌پور:

رفع مشکلات معیشتی باید اولویت نخست دولت باشد

فتحی پور 43 رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بیکاری بزرگترین مشکل اقتصادی کشور است، گفت: تاکید ما این است که دولت محترم رفع مشکلات معیشتی را در اولویت نخست خود قرار دهد.

به گزارش «نماینده» ارسلان فتحی پور نماینده مردم کلیبر و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم از برخی مسائل حاشیه‌ای که از سوی مسئولان مطرح می‌شوند، رضایت ندارند، گفت: آنچه  برای مردم اولویت و اهمیت دارد، پرداختن به مسائل معیشتی و اقتصادی است و مردم زمانی از مسئولان ابراز رضایت می‌کنند که مشکلات اقتصادی ایشان حل شده باشد.

وی با بیان اینکه بیکاری بزرگترین مشکل اقتصادی کشور است، تصریح کرد: خانواده ها از بیکاری جوانان خود شدیدا نگران و ناراضی هستند لذا دولت محترم که همه شرایط برایش فراهم شده باید زمنیه اشتغال جوانان را فراهم و نارضایتی خانواده‌ها را رفع کند. لذا تاکید ما این است که دولت محترم رفع مشکلات معیشتی را در اولویت نخست خود قرار دهد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: اگر مشکلات معیشتی مردم از قبیل گرانی و بیکاری جوانان رفع نشود، هیچ اقدام دیگری نمی‌‌تواند مردم را از عملکرد مسئولان راضی کنند اگر مردم به توافق یا اقدامات دیگر در حوزه‌ های مختلف راضی هستند برای رفع مشکلات اقتصادی است و اگر قرار باشد با اقدامات دیگر در حوزه سیاست خارجه مشکلات اقتصادی رفع نشود، قطعاً نفس این اقدامات موجب رضایت و خرسندی مردم نخواهد شد.

وی در پایان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی هیچ اولویتی را مهمتر از حل مشکلات اقتصادی در نظر ندارد و سعی دارند با همکاری وسیع در حوزه اقتصادی، زمینه حمایت از تولید ملی را فراهم کنند.

نظر شما