شناسهٔ خبر: 107021 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

پژمان‌فر به دنبال دستور گرانی ۶ درصدی ۱۸ مورد از اقلام اساسی:

افزایش قیمت‌ها باید دوجانبه و با حمایت تولید کننده و مصرف کننده صورت گیرد

پژمانفر431 نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: افزایش قیمت‌ اقلام باید با توجه و حمایت هم تولید کننده و هم مصرف کننده صورت بگیرد.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی پیرو دستور گرانی ۶ درصدی ۱۸ مورد از اقلام اساسی از سوی دولت اظهار داشت: ما باید از تولیدکننده حمایت داشته باشیم و صرفا توجه به مصرف کننده کافی نیست لذا این حمایت باید دوجانبه باشد.

وی موضوع بالارفتن دستمزد تولیدکنندگان را مطرح کرد و افزود: امروز با توجه به بالارفتن دستمزد و بحث مواد اولیه‌ای که برای تولید اقلام لازم است باید متناسب با آن اقدامی صورت گیرد که تولیدات داخلی مسیر خود را در راستای تولید ادامه دهد.

نماینده مردم مشهد در مجلس همچنین به مشکلات موجود در حوزه تولید اشاره و  تصریح کرد: امروز مسیر تولید در کشور ما با چالش‌های بسیار جدی مواجه است. بسیاری از تولیدکنندگان نظیر مرغداری‌ها یا با ورشکست مواجه بوده یا در آستانه آن قرار دارند.

وی با ارائه راهکار در این رابطه عنوان کرد: در تولیدات دیگر نیز با مشکلات جدی مواجه هستیم و دولت باید بتواند یا بخشی از یارانه‌ها را در ارتباط با این موضوع فعال کرده یا بخشی از این درصد را بتواند از طریق افزایش قیمت‌ها البته با توجه و حمایت مصرف کننده و تولید کننده انجام دهد.

نظر شما