شناسهٔ خبر: 106937 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

شهریاری در صحن علنی مجلس:

خدماتی که ۱۲ سال بر زمین مانده دو ساله اجرا نمی‌شود/ مراجعه به نمایندگان برای هزینه‌های درمانی کم شده است

شهریاری43 رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به اینکه نباید انتظار داشت خدماتی که در حوزه بهداشت در عرض ۱۲ سال اجرا نشده دو ساله اجرا شود گفت: وزیر بهداشت خدمات ارزنده‌ای انجام داده است.

به گزارش «نماینده» حسین علی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه ۴ شهریور در صحن علنی پس از ارائه گزارش سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان از ۴۶۵ روز اجرای طرح تحول سلامت گفت: در دوره وزارت آقای قاضی‌زاده خدمات خوبی به مناطق محروم شده است.

وی با تاکید بر اینکه همه مشکلات بهداشت و درمان کشور به این دولت مربوط نمی‌شود خاطرنشان کرد: نباید انتظار داشت خدماتی که در عرض ۱۲ سال اجرا نشده است دو ساله اجرا شود.

شهریاری حضور پزشکان در مناطق محروم را امری مثبت خواند و با یادآوری اینکه قبلا بیماران پس از مراجعه به پزشک به علت هزینه‌های بالای دارو نسبت به تهیه آن اقدام نمی‌کردند گفت: انصاف این است که  آقای قاضی‌زاده هاشمی خدمات ارزنده‌ای انجام داده که قابل ستایش است وباید کمک کنیم که اشکالات برطرف شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینکه باید نکات مثبت و منفی را در عملکردها با هم ببینیم اظهار داشت: امروز مراجعه به نمایندگان از حوزه‌های انتخابیه برای چاره‌ اندیشی درباره هزینه های بیمارستانی بیماران کم شده است.

نظر شما