شناسهٔ خبر: 106798 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: روز نو

محصول جدید و ارزان ایران خودرو+عکس

سلریو «سلریو»، محصول جدید و ارزان ایران خودرو

به گزارش «نماینده»؛ در شرايطي که مشتريان ايراني انتظار ورود خودروهاي ارزان به کشور را مي کشند، مديرعامل ايران خودرو مي گويد ارزانترين محصولي که اين شرکت روانه بازار خواهد کرد، حدود ۲۸ ميليون تومان قيمت خواهد داشت.

هاشم يکه زارع با بيان اينکه ايران خودرو قصد دارد محصول ارزان قيمت سوزوکي ژاپن را در کشور توليد و عرضه کند، افزود:ما سه محصول از سوزوکي را به ايران خواهيم آورد که در اين بين، سلريو از دو خودرو ديگر قيمت پايين تري خواهد داشت. وي با تاکيد بر اينکه اين خودرو يکي از ارزانترين محصولاتي است که روانه بازار کشور خواهد شد، تاکيد کرد:قيمت اين خودرو زير ۳۰ ميليون تومان است و شايد بتوان آن را حول و حوش ۲۸ ميليون تومان عرضه کرد.

سلریو

به گفته مديرعامل ايران خودرو، اين شرکت به زودي زمان عرضه و قيمت محصولات جديد خود را که سوزوکي سلريو نيز يکي از آنهاست، اعلام عمومي خواهد کرد تا مشتريان به ديد روشني در مورد آينده بازار خودرو برسند.

مشخصات سلريو

اما سوزوکي سلريو، خودرويي سه سيلندر، با يک ليتر حجم موتور، سه ستاره ايمني از EURO NCAP،گيربکس ۵ سرعته دستي يا ۵ سرعته اتوماتيک CVT،قدرت ۶۷ اسب بخار و آلايندگي ۹۹ گرمي در هر کيلومتر پيمايش، به حساب مي آيد. از جمله مشخصات مهم اين محصول، قيمت مناسب آن است که به عنوان هاچ بکي ارزان شناخته مي شود.

 

يرخي کارشناسان مجلات معتبر خارجي، اين خودرو را پس از هاچ بک هايي چون فولکس واگن UP و هيونداي I۱۰ در رده سوم و بالاتر از فيات پاندا و رنو تويينگو رده بندي کرده اند.

سلریو


قيمت

در بريتانيا: ۶,۹۹۹ الي ۹,۷۹۹ پوند
در هندوستان: ۳۹۰,۰۰۰ الي ۵۷۱,۰۰۰ روپيه (۶,۱۲۰ الي ۸,۹۶۰ دلار آمريکا)
منبع:روز نو

 

نظر شما