شناسهٔ خبر: 106573 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما

سرلشگرسعودی به هلاکت رسید

درحالیکه ارتش یمن به شهروندان سعودی هشدار داده است از پایگاههای نظامی و فرودگاهها فاصله بگیرند،منابع خبری از هلاکت فرمانده لشگر هجدهم عربستان در نبردهای جیزان ، خبردادند.

به گزارش «نماینده»، شبکه المسیره از اعتراف ارتش عربستان به کشته شدن سرلشگرعبدالرحمن بن سعد الشهرانی، فرمانده لشگر هجدهم این کشور درنبردهای جیزان، خبرداد.

سرتیپ شرف لقمان سخنگوی رسمی ارتش یمن اعلام کرد ارتش وکمیته های مردمی یمن در برابر رژیم آل سعود چاره ای جز مقابله به مثل ندارد و پایگاههای نظامی و فرودگاههای عربستان را دربانک اهداف خود برای ضربه زدن قرار می دهد.

وی از شهروندان سعودی در استان «أبهاء» خواست از پایگاههای نظامی و فرودگاهها فاصله بگیرند.

سرتیپ لقمان افزود: سکوت جامعه بین الملل دربرابر تعرضات سعودی باعث شده است تا ارتش و کمیته های مردمی گزینه های راهبردی را انتخاب کنند و پاسخ شدیدتری به این تجاوزات بدهند.

انصارالله: منصورهادی هیچ جایگاهی دربین مردم یمن ندارد

به گزارش شبکه تلویزیونی الحره،  عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری این کشور هیچ جایگاه و محبوبیتی در بین مردم یمن ندارد.  

محمد البخیتی گفت: هادی و باند او دیگر هیچ اهمیت و ارزشی در یمن ندارند و سخنان آنها فقط بیان دیدگاه های عربستان سعودی است.  

البخیتی افزود: عربستان سعودی و گروه های سیاسی یمنی حاضر در ریاض از منصور هادی به عنوان عروسک خیمه شب بازی استفاده می کنند تا در پشت سر او خود را پنهان کنند و به تجاوزگری ادامه دهند. عربستان به موضع گیریهای تند و طرح خواسته هایی فراتر از حد ادامه می دهد.  

برچسب‌ها:

نظر شما