شناسهٔ خبر: 106509 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مسکن اجتماعی همچنان روی کاغذ است

خسروی 43 عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که طرح مسکن اجتماعی همچنان روی کاغذ است، گفت: بر اساس طرح جامع مسکن باید سالانه یک میلیون و ۵۰ هزار مسکن در کشور ساخته شود، اما نه ساز و کار این طرح مشخص است و نه متولی آن.

به گزارش «نماینده»، علیرضا خسروی  اظهار کرد:  با تلاش‌های و پیگیری‌های کمیسیون عمران مجلس طرح مسکن مهر در دستور کار دولت و وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

وی با بیان این‌که آخرین اطلاعات طرح جامع مسکن توسط وزارت راه رونمایی شده است، تصریح کرد:به فرض این‌که طرح مذکور با همه اشکالات پذیرفته شود، کشور با کمبود شدید مسکن روبروست.

وی با اشاره به این‌که بر اساس طرح جامع مسکن باید سالانه یک میلیون و ۵۰ هزار واحد مسکونی در کشور ساخته شود، یادآور شد: این‌که چه دستگاه و ارگانی باید این واحدها را بسازد، مشخص نیست. علاوه بر این همچنان مشخص نیست در این زمینه باید چه اقداماتی صورت گیرد و ساز و کار چیست.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که مسئولان وزارت راه و شهرسازی در مرحله تئوری قرار دارند، بیان کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز عنوان کرده در بحث مسکن اجتماعی باید بقیه دستگاه‌ها و ارگان‌ها کمک کنند، اما با این حال این طرح نیز همچنان روی کاغذ است.

نظر شما