شناسهٔ خبر: 106255 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

جوکار:

خانم ابتکار به جای پرداختن به سیاست به مشکلات محیط زیست رسیدگی کند

جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن انتقاد از اقدامات سیاسی رئیس سازمان محیط زیست کشور خواستار توجه بیشتر مسئولان به حوزه تخصصی خود شد.

به گزارش «نماینده» محمدصالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  پیرو اقدامات معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور و فعالیت‌های مستمر سیاسی وی، ‌ اظهار داشت: امروز در مسائل زیست محیطی کشور دارای مشکلات عدیده‌ای هستیم.

وی با تشریح این مشکلات افزود: آلاینده‌های مختلفی که امروز آزاردهنده هستند و مشکلات دیگر از جمله خشک شدن دریاچه‌ها و تالاب‌ها می‌تواند تبعات جدی برای آینده کشور داشته باشد.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عملکرد غیر مرتبط با حوزه تخصصی برخی مسئولان متذکر شد: بعضی از مسئولان از جمله خانم ابتکار باید توجه بیشتری به حوزه تخصصی خود داشته باشند و به دنبال مسائل سیاسی نباشند.

جوکار در ادامه با بیان اینکه مسئولان باید وظایف خود را به درستی انجام دهند، ‌ تاکید کرد: امروز مطالبات مردم در محیط زیست امری جدی است که مسئولان مربوطه از جمله ایشان باید پاسخگو باشند.

وی در خاتمه پرداختن به مسائل سیاسی و دور شدن از مسائل حوزه کاری مسئولان را مورد نکوهش قرار داد و گفت: عدم پاسخگویی به نیازهای حوزه تخصصی خود و پرداختن به مسائل سیاسی تبعات بسیار بدی در جامعه خواهد داشت که این امر مطلوب و پسندیده نیست.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۵-۳۱ ۱۸:۵۵حسن 0 0

    اساسا سرکار خانم ابتکار کاری جز سیاسی کاری بلد نیست و درای ژن بیش فعال حزبی است و سازمان حفاظت از محیط زیست یک پوشش استتاری است . ایشان هم در یک بده بستان حزبی بین کارگزاران و دوم خردادیها بر این کرسی تکیه زده است.
                                

نظر شما