شناسهٔ خبر: 106111 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما

حمله موشکی اسرائیل به سوریه

حمله به سوریه ارتش رژیم صهیونیستی ، حدود پانزده منطقه را در استان های القنیطره و ریف دمشق سوریه هدف قرار داد.

به گزارش «نماینده»، تپه های فاطمه، هنگ ۱۳۷ و تیپ ۶۸ در خان الشیخ در استان ریف دمشق و مقر تیپ ۹۰ و تپه کروم جبا و شهر البعث در استان القنیطره سوریه در حمله هوایی اسرائیل هدف قرار گرفت.

یک مقام نظامی اسرائیل جنبش جهاد اسلامی فلسطین را متهم کرد عامل شلیک این موشک ها بوده است. جهاد اسلامی اتهام تل آویو را تکذیب و تاکید کرد فقط در اسرائیل (فلسطین اشغالی) عملیات انجام می دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه  مدعی شد، چهار راکت  از جولان سوریه به  منطقه جلیله  واقع در شمال فلسطین اشغالی  اصابت کرد، اما قربانی نداشت.

در همین حال سخنگوی جنبش جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی در خصوص هدف قراردادن سران این جنبش هشدار داد و اعلام کرد : اتهام هایی که اسرائیل به جنبش جهاد اسلامی در خصوص شلیک موشک به سرزمین های اشغالی وارد کرده است اتهاماتی سخیف بوده و هدف از این اتهام زنی ها، سرپوش گذاشتن بر دستاوردی است که محمد علان اسیر فلسطینی محقق کرده است.

داود شهاب تاکید کرد: به رژیم اشغالگر قدس هشدار می دهیم که مبادا از این اتهام برای هدف قرار دادن سران و شخصیت های برجسته جنبش جهاد اسلامی استفاده کند و تاکید می کنیم اگر رژیم صهیونیستی چنین فکری را در سر بپروراند هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد.

نظر شما