شناسهٔ خبر: 105965 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم

حجت‌الاسلام مصلحی در جمع دانشجویان:

دستگاه اطلاعاتی در مذاکرات آلماتی به برنامه دشمن دست یافته بود/ مأموریت سفارت انگلیس به ۲۰۰ نفر

مصلحی وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه در مذاکرات آلماتی دستگاه اطلاعاتی توانست به برنامه دشمن دست یابد گفت: جلیلی طبق این اطلاعات در مذاکرات جواب تمام سوالات طرف های مذاکره را داد.

به گزارش «نماینده» حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در چهارمین روز از نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشود در دانشگاه تهران با تشریح ابعاد داخلی و خارجی تحریف انقلاب گفت: تحریف مشکلاتی ایجاد کرده ولی نتوانسته میسر انقلاب را عوض کند.

مصلحی با برشمردن دوره‌های داخلی تحریف گفت: سازندگی به عنوان میسر مقابل حمایت از مستضعفین در دوره ای مسیر تحریف اهداف انقلاب را پیمود.

وی افزود: کافی است معوقات بانکی را مرور کنید تا ببینید مجموعه سرمایه‌دار چه کسانی هستند.

وزیر سابق اطلاعات در خصوص مرحله دوم تحریف انقلاب اظهار داشت: در دوره اصلاحات عده ای در کشور دنبال اصلاحات امریکایی بودند که نفی اندیشه های امام و نفی کار امدی جمهوری اسلامی بود که تلاش دیگرشان ارائه و تعریف انحرافی از ولایت مطلفه فقیه بود.

مصلحی در تشریح مرحله سوم تحریف به دوران فتنه اشاره کرده و افزود: در این دوره کینه‌ورزی علیه شخص امام و اصول انقلاب بارز بود و نکته بعدی ستیز با اصول امام و ولایت فقیه بود که در شعار نه غزه نه لبنان نیز متجلی بود.

وی خاطر نشان کرد: دشمن در فتنه جدید عکس امام را پاره نخواهد کرد برای اینکه در طراحی فتنه خود اشتباهات خود را جبران می کند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه در مرحله ای دیگرحلقه انحرافی شکل گرفت گفت: جریان انحرافی عبارتی اشتباه بود چون عقبه اجتماعی نداشتند و تعبیر حلقه انحرافی درست است و این حلقه هدف مقابله با اهداف امام را داشتند.

وی با تشریح چارجوب فعلی دشمن برای مقابله با نظام گفت: القای ضرورت سازش با سیاست های استکبار جهانی، استفاده از توافق در جهت نفوذ در انقلاب، ایجاد اشتباه محاسباتی برای برخی مسولین و تلاش برای فرسایش ظرفیت‌های نظام در داخل و خارج برنامه‌های جدید دشمن است.

مصلحی با بیان اینکه در مذاکرات آلماتی دستگاه اطلاعاتی توانست به برنامه دشمن دست یابد گفت: جلیلی طبق این اطلاعات در مذاکرات جواب تمام سوالات طرف های مذاکره را داد.

وی افزود: وقتی جلیلی توانست در مذاکرات آلماتی تمام ابهامات را پاسخ دهد نماینده انگلیس گفت که دیگر حرفی باقی نیست و بحث تمام است که با نامه کوچکی از طرف وندی شرمن که نوشته بود تو با چه اجازه‌ای چنین حرفی زدی؟ مواجه شد. این در حالی است که اگر صداقتی در کار بود باید در مذاکرات ژنو نیز با فابیوس که روند توافق را مختل کرده بود برخورد می‌شد.

 

نظر شما