شناسهٔ خبر: 105912 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

جبهه یکتا ظرفیتی مقابل اصولگرایی ایجاد نمی‌کند

کامران دانشجو43 عضو شورای مرکزی جبهه یکتا گفت: اگر جبهه یکتا بخواهد کار سیاسی انجام دهد، ظرفیتی برای جریان اصولگرایی و در درون آن ایجاد می‌کند و ظرفیتی مقابل اصولگرایی ایجاد نمی‌کند.

به گزارش «نماینده» کامران دانشجو عضو شورای مرکزی جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی (یکتا) با اشاره به برنامه‌های پیش روی این جبهه اظهار داشت: جبهه یکتا یک جبهه گفتمانی است و اگر قرار باشد به یک جبهه سیاسی تبدیل شود و کار سیاسی انجام دهد، علی القاعده باید پیگیر مسائل قانونی و مجوزهای آن باشد.

وی ادامه داد: هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم که چنین کاری انجام دهیم و ما فعلاً یک جبهه گفتمانی تشکیل داده‌ایم و این جبهه گفتمان امام و رهبری را دنبال می‌کند و هر جا خلاف این گفتمان را مشاهده کند، موضع‌گیری می‌کند.

عضو شورای مرکزی جبهه یکتا در پاسخ به این پرسش که آیا دفتر استانی جبهه یکتا در همه استان‌ها کامل راه‌اندازی شده است، گفت: در حال پیگیری هستیم که جبهه گفتمانی را در استان‌ها راه اندازی کنیم ولی به‌صورت کامل هنوز شکل نگرفته است.

دانشجو با تأکید براینکه ما هنوز تصمیم قطعی برای اینکه کار سیاسی انجام بدهیم یا ندهیم نگرفته‌ایم، یادآور شد: اگر جبهه یکتا بخواهد کار سیاسی انجام دهد، ظرفیتی برای اصولگرایی و در درون آن ایجاد می‌کند نه ظرفیتی مقابل اصولگرایی؛ چراکه ما در درون اصول‌گرایی افرادی را داریم که با حاشیه‌هایی که در دولت نهم و دهم بود، مشکل داشتند و حرف آنها به حق بود.

وی در پایان تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم این ظرفیت به خاطر آن حاشیه‌ها از بین برود و قصد داریم ظرفیت یکتا داخل مجموعه اصول‌گرایی قرار گیرد.

 

نظر شما