شناسهٔ خبر: 105823 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: وبگاههای شخصی نمایندگان

پیام محمدصالح جوکار به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

محمدصالح جوکار431 پیام محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذردر مجلس شورای اسلامی به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

به گزارش «نماینده» محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر پیام خود به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور را منتشر کرد. در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

آزادگان عزیز، سرمایه های عظیم و ماندگاران جاودانه صبر و استقامت دوران دفاع مقدس برای همیشه در نزد ملت قدرشناس ایران اسلامی محبوب و از جایگاه رفیعی برخوردار خواهند بود زیرا آنان با تحمل سختی و مشقت دوران اسارت و با سپری نمودن بخشی از عمر گرانمایه خود، آزادگی واقعی را کسب نموده و دشمن زبون را با صبر عظیم خود به تسلیم وا داشتند.

نقش آفرینی آزادگان در دفاع از آرمانهای امام راحل(ره) و حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دو چندان بود و با متانت و بزرگواری خود درسهای اثربخشی را برای ملت به ارمغان آوردند.

دعای امام عزیز و مردم برای رهایی آن سرافرازان سترگ از چنگال اسارت هیچگاه فراموش نخواهد شد و طعم شیرین مقاومت و پیروزی بر متجاوزان، توأم با شادی ورود آزادگان برای ملت ایران ارمغانی بود که جز با ایستادگی و پافشاری بر حفظ اصول اعتقادی و ارزشهای اسلامی حاصل نگشت.

با تبریک و تهنیت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان پرافتخار به محضر رهبری معظم انقلاب اسلامی«مدظله» و گرامیداشت همزمان این روز با ایام دهه کرامت، انتظار می رود تمامی دست اندرکاران امور ایثارگران و مردم متعهد دیارمان با تکریم یاد و خاطره آزادگان کما فی السابق قدرشناس حضور معنوی آنان در جامعه خود باشند.

 

 

محمدصالح جوکار

نماینده مردم شریف شهرستانهای یزد و اشکذر

نظر شما