شناسهٔ خبر: 105412 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

در آینده شاهد محو داعش خواهیم بود

امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش : امروز داعش به یک موجود ضعیف تبدیل شده و در آینده شاهد محو این گروه تروریستی تکفیری خواهیم بود.

به گزارش «نماینده» امیر پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه در مرزهای کشور حرکت‌های اطلاعاتی بسیار گسترده‌ای توسط نیروهای مسلح صورت گرفته است، اظهارداشت: هرگونه تهدید قبل از اینکه به مرزهای کشور عزیزمان نزدیک شود در آن سوی مرزها رصد شده و در نطقه خفه خواهد شد.

وی تاکید کرد: حرکت‌هایی که امروز شاهد آن هستیم برای جمهوری اسلامی ایران تهدید به شمار نمی‌آید و من به ملت عزیزمان این قول را می‌دهم که مرزهای ما با وجود نیروهای مسلح از اقتدار و توان کافی برخوردار است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تحلیل حرکت‌های داعش در منطقه گفت: یکسری حرکت‌هایی از سوی داعش در عراق و سوریه صورت گرفته، اما بایستی توجه داشت که آمادگی نیروهای مردمی و ارتش این کشورها در سطح بالایی برخوردار است.

امیر پوردستان آینده داعش را بسیار تیره برشمرد و تصریح کرد: امروزه داعش به یک موجود ضعیف تبدیل شده و در آینده شاهد محو این گروه تروریستی تکفیری خواهیم بود و ایران تهدید عمده‌ای از جانب داعش احساس نمی‌کند.

نظر شما