شناسهٔ خبر: 105131 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

"برجام" در مجلس تصویب می شود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی پیش‌بینی کرد که برجام با وجود مخالفت‌ها در مجلس به تصویب خواهد رسید.

به گزارش «نماینده» حسن غفوری فرد عضو حزب موتلفه با اشاره به فضای فعالیت احزاب در‌ دولت‌های گذشته در مقایسه با دولت یازدهم گفت: دولت اصلاحات توجه بیشتری به احزاب داشت و خانه احزاب هم در زمان دولت اصلاحات ایجاد شد ولی در دولت نهم و دهم، شخص محمود احمدی‌نژاد علاقه چندانی به احزاب نداشت و لذا کار مثبتی در جهت فعالیت احزاب انجام نداد.

وی در ادامه افزود: پس از روی کارآمدن دولت روحانی و با تلاش وزیر کشور، خانه احزاب بعد از چند سال مجددا افتتاح شد که این نشان‌دهنده عزم  دولت یازدهم در جهت بهبود و افزایش فعالیت احزاب است، در همین راستا هم جلسات خانه احزاب تشکیل و انتخابات خانه مرکزی احزاب برگزار شد.

غفوری فرد اظهارداشت: دولت یازدهم طبق وعده‌ای که داده بود، به مسئله فعالیت احزاب توجه و عنایت کافی را داشته که البته در آینده هم می‌بایست شاهد فعالیت بیشتر احزاب به خصوص انتخابات پیش روی مجلس باشیم.

عضو حزب موتلفه در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به توافق هسته‌ای ایران با کشورهای ۱+۵ تحت عنوان "برجام" اظهار داشت: اکنون مهمترین مسئله جامعه بحث توافقنامه وین است و همه توجهات می‌بایست به سمت برجام باشد تا با تلاش مسئولان شاهد بهبود اوضاع بین‌المللی کشورمان باشیم.

وی با بیان اینکه تصویب برجام در مجلس، یک تحول مثبت در عرصه سیاست داخلی و خارجی برای کشورمان به همراه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در مجلس شورای اسلامی و کنگره آمریکا مخالفت‌هایی وجود دارد، اما در نهایت برجام به تصویب خواهد رسید که این تصویب، نقطه عطفی در امور فنی هسته‌ای و  ارتباط کشورمان با جهان خارج و مسائل دیپلماتیک خواهد بود.

نظر شما